Hva gjør du??

ToSmå2010

Forumet er livet
Når h'n våkner på kvelden??

Lillegutt har en utrolig dårlig vane.. Han våkner ca 45 min etter han har sovnet..
Noen ganger hjelper det å gå inn å gi litt melk og han sovner nesten med en gang.. Mens andre ganger, som ikveld så vil han ikke ha melk eller vann, og bare ligger å vrir seg å surver.. Hva gjør du da??

Nå har jeg gått ut og inn 5-6 ganger, men han er like survete.. [8|]

Hvis han er virkelig urolig så ville jeg nok lagt meg med han..

ORIGINAL: Hylei

Han er ikke veldig urolig.. Bare surver og hører på han at det ikke er noe som plager han.. Han tar ikke smokk så kan ikke bare gi smokken.[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Han er ikke veldig urolig.. Bare surver og hører på han at det ikke er noe som plager han.. Han tar ikke smokk så kan ikke bare gi smokken.[8D]

har du prøvd mange forskjellige smokker? trur jeg har rundt 30smokker i huset her, men hun tar kun en type

kun denne: http://www.babble.no/index.php?nr=90&case=4&id=1101&idkategori=191&startrow=18
men de har bare fra 0 + så jeg sliter vel snart jeg også

ORIGINAL: prematurmor2010

ORIGINAL: ToSmå2010

har du prøvd mange forskjellige smokker? trur jeg har rundt 30smokker i huset her, men hun tar kun en type

kun denne: http://www.babble.no/index.php?nr=90&case=4&id=1101&idkategori=191&startrow=18
men de har bare fra 0 + så jeg sliter vel snart jeg også

Har prøvd alt av smokker jeg kommer over..
Ikke sikkert du sliter forde om.. Jenta mi på 3 år bruker fortsatt smokk fra 0 mnd.. Hun har aldri ville hatt noen annen..[8D] Nå bruker hun bare på natta da[:)]

Sånn holder min på også[&:] Jeg går opp, roer han ned og går ned igjen. Så går det noen minutter før det er på'n igjen, da jør jeg det samme igjen og igjen helt til han sovner for natta [:)] virker som han skriker etter oss, for han ikke vil være alene. Vi kommer til å fortsette å gjøre det på denne måten, så han ikke føler seg alene. Det er tydelig at han trenger det, så håper jeg det går seg til med tiden [:)]

Nå er det ikke ofte han våkner etter han første har sovna, men stort sett så holder det å gi han sutten.
Når han har vært syk og ikke fått sove så har jeg lagt med i senga vår og holdt han i handa gjennom sprinklene[:)]

Jeg må som regel ut med puppen, ellers må sambo ta det, han kan bare legge hun ved siden av seg.
Mi tar heller ikke smokk, kjedelig:(

Back
Topp