heldige oss <3 <3
Forelsket i forumet
Jeg har termin til torsdag og kjenner at jeg er rimelig lei nå.. lei av å vente, lei av å ha kynnere som jeg håper går over I rier, lei av å gå på do og håpe på slimproppen gikk, lei av å håpe på alle de tegnene som Bør komme?? Ikke minst lei av alle tekstmeldinger om :"har du tenkt til å føde snart eller? " aller mest, lei av å være stor, andpusten og slapp..
Så da lurer jeg på: hva Gjør du for at ventetiden din skal gå fortere?
Jeg har en 4 åring I hus, så ettermiddagene og helgene går fort.. har allerede bakt og laget middager til fryseren, vasket tøy, brettet og sortert, vært hos frisøren, ordnet med negler og heklet ferdig babyteppet....
Gikk 13 dager over med 1 barn og vet ikke om jeg orker det en gang til.. he he..
Beklager sytet men måtte bare ut et sted.. syns synd på samboer om alt gravidmaset mitt, sønnen min med alle unnskyldningene om alt jeg ikke orker/kan...
Så da lurer jeg på: hva Gjør du for at ventetiden din skal gå fortere?
Jeg har en 4 åring I hus, så ettermiddagene og helgene går fort.. har allerede bakt og laget middager til fryseren, vasket tøy, brettet og sortert, vært hos frisøren, ordnet med negler og heklet ferdig babyteppet....
Gikk 13 dager over med 1 barn og vet ikke om jeg orker det en gang til.. he he..
Beklager sytet men måtte bare ut et sted.. syns synd på samboer om alt gravidmaset mitt, sønnen min med alle unnskyldningene om alt jeg ikke orker/kan...