Hva Gjør du som får tiden til å gå??

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Jeg har termin til torsdag og kjenner at jeg er rimelig lei nå.. lei av å vente, lei av å ha kynnere som jeg håper går over I rier, lei av å gå på do og håpe på slimproppen gikk, lei av å håpe på alle de tegnene som Bør komme?? Ikke minst lei av alle tekstmeldinger om :"har du tenkt til å føde snart eller? " aller mest, lei av å være stor, andpusten og slapp..
Så da lurer jeg på: hva Gjør du for at ventetiden din skal gå fortere?
Jeg har en 4 åring I hus, så ettermiddagene og helgene går fort.. har allerede bakt og laget middager til fryseren, vasket tøy, brettet og sortert, vært hos frisøren, ordnet med negler og heklet ferdig babyteppet....
Gikk 13 dager over med 1 barn og vet ikke om jeg orker det en gang til.. he he..
Beklager sytet men måtte bare ut et sted.. syns synd på samboer om alt gravidmaset mitt, sønnen min med alle unnskyldningene om alt jeg ikke orker/kan... :(

Har ingen gode tips, men trenger sårt tips sjøl før eg går på veggen...

Du har alt gjort mye :) ta vare på deg selv. Er det noe mer du vil få gjort for deg selv gjør det :) treff noen venninner ? Slappe av på sofaen ? Se noe kjekt. Blir enda mer travelt med 2 barn i hus.

Kjenner meg godt igjen her også jeg! Jeg skravler mye inne på forumet her, det hjelper litt, for på tven er det jo ikke noe bra midt på dagen liksom. Fryseren er full av mat. Så ut over å bruke tid på pcen blir det noen turer ut å gå, handle inn, lage middag til kjæresten kommer og gjøre litt rent. Kjeder meg litt for å si det sånn :P

Har det helt likt, bare at jeg er en uke på overtid nå. Kunne aldri forestille meg at jeg ville gå så lenge, fødte nemlig før termin sist. Syns dagene rundt termin var verst, men etterhvert har jeg greid å stresse ned og bare aksepetere situasjonen. Det er ikke mye å gjøre med det dessverre. Har selv en jente på snart to år som krever sine ettermiddager og morgener, men sliter med mye vondt som gjør det vanskelig å være den mammaen jeg vil for henne. Har forsøkt å sove en del, lest noen bøker osv. Dagene har gått ganske fort faktisk. Nå skal jeg til Overtidskontroll i morgen og gleder meg til å få bie konkret å forholde meg til. Har gitt opp at fødselen skal starte av seg selv denne gangen :/

Har det på samme måten, og gikk også tretten dager over sist. Har egentlig innstilt meg på at det blir det denne gangen også, synes det gjør det litt mer levelig. Selv om jeg er lei.

Jeg sover en del på dagtid, ser tv-serier, strikker mye, prøver å ha litt planer jeg kan glede meg til, reparerer forskjellige småting som typisk blir utsatt (sette i knapper og strikk i plagg, male en list osv)..

Jeg er så enig, har det på akkurat samme måte.

Jeg prøver bare å innstille meg på at jeg må vente litt til og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Noen ganger klarer jeg meg bra, andre ganger er jeg helt på gråten.

Jeg fødte i uke 37+2 sist og er 39+1 i dag. Jeg har en følelse av at jeg går over termin denne gang, har heldigvis trodd det hele tiden. Det gjør det bittelitt lettere å komme meg igjennom dagene.

Her har ikke døgnet nok timer, så ikke noe problem med å få tida til å gå. Har nettopp flyttet hjem etter oppussing av soverommene, badet, kjøkkenet og vaskerommet. Så jeg gjør så mye jeg klarer av rydding og håper å komme så si helt i orden før lille kommer. Har også to små gutter som jeg koser meg med ♡

Back
Topp