Gailla Flørter med forumet 4 Apr 2017 #81 Sitter på venteværelse til gubben sin lege mens han er inne og forhåpentligvis får penicillin mot bronkitt [emoji1]
Sitter på venteværelse til gubben sin lege mens han er inne og forhåpentligvis får penicillin mot bronkitt [emoji1]
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 5 Apr 2017 #82 Får antibiotika intravenøs mens jeg ligger i senga
Gailla Flørter med forumet 8 Apr 2017 #83 Dør på soffaen etter å ha brukt hele dagen på å lage mitt eget babynest [emoji4] JEG KLARTE DET [emoji23][emoji23]
Dør på soffaen etter å ha brukt hele dagen på å lage mitt eget babynest [emoji4] JEG KLARTE DET [emoji23][emoji23]
endelig_vår_tur Forumet er livet Maiblomstene 2017 11 Apr 2017 #84 Ligger i stressless med prinsessa på brystet. Gjenkjenner hennes bevegelsesmønster fra inni magen. Nå vet jeg hva hun drev på med
Ligger i stressless med prinsessa på brystet. Gjenkjenner hennes bevegelsesmønster fra inni magen. Nå vet jeg hva hun drev på med
9910grl_86 Elsker forumet Maiblomstene 2017 11 Apr 2017 #85 Driver å pakker fødebagen, selv om det ikke skulle gjøres ennå. Men når man har barnefri og bare må ha noe å gjøre da blir det pakking
Driver å pakker fødebagen, selv om det ikke skulle gjøres ennå. Men når man har barnefri og bare må ha noe å gjøre da blir det pakking