Hva gjør du om dagen?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Hva gjør dere nå om dagen? 4 dager til termin her nå, å jeg kjeder meg sånn om dagen, vet ikke hva jeg skal fylle opp dagene med.. Har fått beskjed om å slappe av, hvile mest mulig, men jeg har dessverre ikke ro i rumpa til å ligge på sofan dagen lang..

Har også 4 dager til termin. Dagene blir veldig lange! Prøver å slappe av, og sove litt ettersom nattesøvnen er så som så. I går bakte jeg kanelsnurrer.

Leverer og henter jenta mi på 3 år i bhg, og lager middag til mannen kommer hjem.

Står opp med min lille familie, spiser frokost - går litt ut! Dagene brukes til å kose oss med vår 11 dager gammel jente :D <3 Lykke og kjærlighet har fått en ny betydning for oss! :)

Står opp mens mannen går med hunden om morgenen, og lager kaffe. Så ligger hunden og jeg på sofaen og hører på podcaster, deretter sover jeg et par timer. Jeg dusjer, setter på klesvasker, lufter hunden, henter posten, støvsuger, alt ettersom hvordan formen er... Begynner på middagen så den er klar når mannen kommer hjem. Hver torsdag skriver jeg ukesmeny og handleliste.
Sånn var det frem til for en ukes tid siden, da orka jeg ikke mer :P har ikke lyst på maten jeg skriver opp på menyen, og ting ender opp med å hives, derfor blir det fort til at vi handler middag ettersom jeg finner ut hva jeg vil ha. Er litt smådeppa fordi jeg kjeder meg sånn, og jeg ikke klarer å holde huset ryddig og rent. Heldigvis jordmortimer ukentlig nå :P

Jeg er 6 dager over termin, så venter egentlig bare på fødsel.
Dagene går til å vekke datteren og få henne avgårde til skolen, sove og ligge på sofaen. Mulig en liten tur i butikken da det er alt jeg orker. Lager så middag etter at datteren har kommet hjem fra sfo og samboeren hjem fra jobb, for å så ligge på sofaen igjen.

Mao ikke så mye produktivt at det gjør noe. :p

4 dager over her, og nå går bare dagene på å vente :P Glad når dagen er over, for da vet jeg jo at det er en dag nærmere fødsel :P
Så prøver jeg og nyte siste tiden med spark og liv i magen, for ALLE sier det blir savnet når lille er ute ❤️

Jeg har 6 dager til termin. Og flyr nesten på veggen. Ferdig med alt, orker ikke gå rundt på kjøpesenter/butikker å handle nå uansett så veldig deilig å være ferdig. Men er ikke så mye å gjøre her hjemme heller. Bare rydde, vaske, fikse litt i vognen, i sengen til lille, se på babytingene, vente, prøve noen kjerringråd som å spise annanas og trene på treningsball f.eks, kose, leke, børste pusen og sove, det er den beste måten å få tiden til å gå. Hvertfall når mannen jobber kveld. Det er det kjedeligste.

Godt å høre d e flere... her e d 9 daga til termin og hold på å gå på veggan...
Opp mellom 7-8 for å levere 3-åringen i bhg og kjøre samboeren på jobb, innom butikken om d e nokka vi treng til dagens middag.... Hjem å spise frokost mens æ ser på God Morgen Norge. Så prøve å få en liten dupp, klesvask...så hente samboeren på jobb og så hente i bhg, klare sjeldent den hentinga aleina. Bakt en god del, men no e d ikke plass til mer i fryseren... vært sykemeldt sia uke 24 så rimelig lei no...

Godt det er flere gravide som går på veggen ! Jeg kjenner at jeg begynner å bli deppet snart :( håper ikke det er mange dagene igjen før babyen kommer, er så lei ....

Har ikke tid til å kjede meg i hvert fall.. driver å sammenligner forsikringer, samt litt jobb online i form av små tekster.
Senest i kveld har eg gjort klar flaskene og stelleveska- ikke hatt tid før. Vugga va i orden i går og ellers er det nok av småsaker å fikse på før vi tar over leilighet på mandag :happy:

Jeg venter også på termin.. Våkner som regel tidlig nå, så dagene blir lange.. Vasker i huset omtrent hver dag. Baker en del. Reiser for å ta akupunktur ca hver 3. dag. Går tur med hunden. Sover kanskje en time eller to på ettermiddagen. Lager middag og rydder og vasker litt mer.. Fåtr støv på hjernen denne perioden, blir tullerusk av å gå hjemme med så mye tid! Men dagene går jammen unna..

Nyter tiden med vår lille gutt som kom I går kveld <3
bedf0f9eef92ec40970b5788c27b9608

Back
Topp