Hva gjør du og sambo på kveldene??

Jeg skal lese gjennom denne tråden - trenger tips"[:D]

Vi ser på tv og filmer! Nå spiller vi playstation sammen[8D]

ORIGINAL: fruit

.. her går det mest i internett og TV.
Kjedlig. Vi er fryktelig dårlige på å finne på ting.
Nå tenker jeg ikke kino, ut og ete osv. Men når dere er hjemme og slapper av på kveldene [;)]

Samme her... Utrolig kjedelig til tider.. Men men[8D][;)]

Ingen samboer her, men...
Skulle typen bli samboer etterhvert så kan jeg jo håpe at vi fortsatter å pusle litt sammen sånn vi gjør i dag...
Her lager vi mat sammen (eller en av oss blir forvist fra kjøkkenet og plassert i sofa'n med en bok og en øl[:D] til maten er ferdig)
Det skravles mye
Ser litt film
Vi skyter med bue begge to og er med i middelalderforeningen på Hamar, og det medfører litt prosjekter innimellom... Klær som sys, buer som spikkes, piler som må mikkes litt med osv osv... Kjempe moro[:D] Og ja, han er med og syr selv, her er det ingen forskjell på kjønna[:D]

her går det i pc og tv....
men, etter en lang periode, hvor vi nesten ikke kommuniserte på kveldstid, la vi om vanene litt, slik at vi faktisk prater mye sammen, fordi om vi sitter med hver vår pc! hehe...
så nå har vi det bra om kveldene, bygger forholdet vårt, og slapper av samtidig...

Me pleie å spela kort eller brettspel.

Jeg og sambo leker "klar, ferdig, gå-leken" der han er den som alltid, og i vill begeistring, sier "gå(h)". Da løper vi etter hverandre mens vi hyler høyt i ekstase. Vi leser også mange bøker sammen, ser i fotoalbum, ser Drømmehagen, vasker klær sammen og henger opp klær, har kvalitetstid på stellebordet, danser sammen, hopper i senga, ser på bilder av traktorer, buss, tog, dyr mm. på pc´en og mye annet. Det er litt aldersforskjell mellom oss, men vi trives med det[;)]

sex..?[:-]

ORIGINAL: fruit

.. her går det mest i internett og TV.
Kjedlig. Vi er fryktelig dårlige på å finne på ting.
Nå tenker jeg ikke kino, ut og ete osv. Men når dere er hjemme og slapper av på kveldene [;)]

Signerer denne jeg [:)] Men etter at jeg kjøpte Wii til jul så har vi vært mer aktive sammen [;)] ellers legger jeg meg mye tidligere enn mannen min og leser eller glor tv til jeg sovner (har tv på soverommet= sexdreper)[8|]

Internett og TV her også[&:]
Jeg pleier å egle meg oppå han når han er på finn og så ser vi på ting der sammen[:)]
Ser som regel på det samme på TV også, så vi gjør jo ting sammen da[:D]

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: Juliette

Jeg og sambo leker "klar, ferdig, gå-leken" der han er den som alltid, og i vill begeistring, sier "gå(h)". Da løper vi etter hverandre mens vi hyler høyt i ekstase. Vi leser også mange bøker sammen, ser i fotoalbum, ser Drømmehagen, vasker klær sammen og henger opp klær, har kvalitetstid på stellebordet, danser sammen, hopper i senga, ser på bilder av traktorer, buss, tog, dyr mm. på pc´en og mye annet. Det er litt aldersforskjell mellom oss, men vi trives med det[;)]

hahaha .... [:D]

men det hørtes ut som et innmari koselig forhold da[:)]

I kveld har vi krabbet rundt på alle fire i leiligheten, logret med stompen (halen) og voffet og ulet høyt. Pluss pesepusta med tunga ut, på ekte vovvevis. Ja, kjempekoselig[:D]

Back
Topp