Hva gjør du og sambo på kveldene??

fruit

Gift med forumet
.. her går det mest i internett og TV.
Kjedlig. Vi er fryktelig dårlige på å finne på ting.
Nå tenker jeg ikke kino, ut og ete osv. Men når dere er hjemme og slapper av på kveldene [;)]

Som regel ser jeg på tv og sambo sitter på dataen.. sånn går no dagan! Kjedelig!

Skulle ønske vi fant på noe annet.. som vi kunne gjøre sammen.. blir så ensformig...

vi sliter jævlig med legginga for tia,så all tid går med til det[&:]

håper det snur seg snart!

om en av oss ikke jobber glaner vi tv eller pusser opp hus[:)]

Sitter på hver sin pc ellers så ser vi på tv serier eller filmer som vi laster ned sammen.

Nå de siste kveldene har samboer sittet å spilt ps3 mye men det skjønner jeg jo han fikk det til jul av meg.

internett og tv....

men nå har vi kjøpt PS3,så nå spiller vi sammen på den[:D]

Ja, vi lager go mat sammen. I kveld har vi tenkt og spise ost & kjeks med kvitvin til.
Men, er jo ikke noe vi gjør flere ganger i uken.
Så i hverdagene synest vi det fort blir litt ensformig som Fridasinmamma også sier.. [:)]

Dytt [:)]

Ikke så veldig masse nei.
Det går i TV og nett, pluss litt oppussing nå i disse dager.

Jeg sover som regel en liten lur sammen med snuppa når hun legger seg.[;)]
Imens legger mannen minstemann og rydder opp leker og sånt.  Når jeg våkner, lager jeg mat og vi spiser, snakker sammen, ser film og/eller surfer på nettet. Når jeg ser "mine" ting på tv, så er han på nettet eller i garasjen. [;)]  (Han ser sjelden og aldri på tv)
Innimellom har vi yatzy-kick, og da kan vi spille masse. [:D][:D]

film,ps3,det har blitt noen drinker(gin&tonic)nå i julen[;)]pusser opp badet,vi er flink til å sitte å snakke sammen,men noen ganger er vi bare stille og nyyyter freden når ungene er lagt!så har vi en god del sex da..hehe[:D]

Nå i jula har vi spilt ps3 kvar kveld [:)]. Fifa 1010. Vi har og hatt en del besøk på kvelstid av broderen og en kamerat. Men vesla her sovner ikkje for i ti tia, så i ukedagene legger vi oss som oftest rett etter ho har sovne, eller om det er pappaen som legger ho, sovner de som regel begge to [:)].

Han sitter og spiller på dataen nede, eller på wii/xbox her på stua, mens jeg surfer på nett i sofaen eller leser en god bok.

Og sammen så ser vi gjerne på tv dersom det er et spesielt program som går eller så ser vi på nedlastede tv-serier.

Det høres kanskje kjedelig ut, og mange kvelder ER kjedelige! Men det er mest fordi han jobber fulltid og jeg har vært sykemeldt lenge og får plenty med tid om dagene til å sitte på nett. Men han må jo få lov til å slappe av og sløve litt han også, når han ikke står på med oppussing (som han har gjort MYE av frem til jul!). Stort sett så koser vi oss sammen, uansett hva vi gjør! Behøver ikke sitte og snakke sammen, vi kan være stille sammen også [:)]

Sitter å henger på hver vår laptop, ser på TV eller spiller Mario på Wii[:D]
Også litt husarbeid og lekselesing innimellom da[;)]

Ofte blir det surfing og TV...
Men vi har et hobbyrom også, der jeg scrapper og han spiller PC. Det er litt koselig - selv om vi ikke snakker sammen...

Ellers så lager vi av og til god mat (i kveld skal vi ha tortillas, siden det var pannekaker til middag i dag)

Det blir enten film eller internett her også. Om han ser på en film jeg ikke har lyst å se, sitter jeg enten her litt, eller leser en bok (evt. ser en film eller serie på dataen med høretelefoner på) Sitter stort sett i hver vår sofa også, så vi ser sikkert ut som ett gammelt ektepar....[8D]

det går mye i tv og data.
godt og slappe av etter lange dager.
vi er flinke til og ta oss tid til kvarandre,og finne på ting med jevne mellomrom.
ofte leier vi film[:)]

Back
Topp