Hva gjør du når barnet ditt har feber?

Med mindre den er altfor høy lar jeg den bare være, feber betyr vel at kroppen jobber med å kvitte seg med noe:)

Kler av, gir pille om almenntilstanden er forandret, om han har stort ubehag eller feberen er høy :)
Setter opp vindu når han sover og gir saft

Skrur opp tålmodigheten min - barn med feber er ofte litt mer sutrete! Lar feberen få jobbe, og følger tempoet som barnet ønsker å holde. Febernedsettende gir jeg hvis allmenntilstanden går betraktelig ned, eller hvis feberen går ut over nattesøvnen.

Skrur opp tålmodigheten min - barn med feber er ofte litt mer sutrete! Lar feberen få jobbe, og følger tempoet som barnet ønsker å holde. Febernedsettende gir jeg hvis allmenntilstanden går betraktelig ned, eller hvis feberen går ut over nattesøvnen.
Samme som her da ;-)

Feber er bare kjekt ;-)

Hvis feberen blir høy, får de stikkpille, og sover på samme rom, evt at jeg eller samboeren sover på rommet hennes. Følger veldig nøye med.

Hvis barna plages og viser mye ubehag, får dem paracet. Ellers så blir det lite klær, drikke og det de måtte ha lyst på. Film og småsoving på sofaen.

Duller. <3 Og kler av henne litt. Gir kun febernedsettende om hun har ubehag eller feberen er skyhøy, og det er heldigvis sjelden.

Snedig timing på tråden. Storesøster har fått feber og er slapp og grinete.

Hun har fått klut med kaldt vann og sover i voksensenga i natt.

Back
Topp