Hva gjør du nå?

Sitter og ser Downton Abbey mens jeg venter på hjemkomst fra barnehagen. Ikke særlig god form i dag, så orka ikke være med og hente.

Venter på st mannen skal komme hjem så jeg kan gjøre meg klar for julebord med jobben.
Er egentlig ikke helt i form, men fant ut at jeg blir med noen timer så jeg hvertfall får spist litt og får et avbrekk fra å styre hjemme med ungene som begge er syke. ElKer de over alt på jord altså, men er jeg hjemme har jeg ikke mulighet til å få mer enn 30 sek for meg selv i slengen.

Nettopp spist fredagstacoen, og nå er det barne-TV med minstemann og avslapping på sofaen❤️

Barnefri, så nå ligger jeg på sofaen og venter på at samboer skal komme med snacks og alkoholfri drink :joyful: Har funnet noe greier på Netflix vi skal se på

Ligger her og halvsover på sofaen, noe jeg vanligvis aldri gjør.. kjenner kroppen har vært sykt sliten de siste 2 ukene, men tenker det enda er et stykke igjen:smiley-ashamed004 Går heldigvis over igjen!

Har lagt meg for kvelden, i sengen til eldstemann (som er bortreist til besteforeldre). Mannen klaget over magesmerter og tok med seg en bøtte inn på soverommet vårt og jeg kjenner at det orker jeg bare ikke :rolleyes:

På besøk til ei god venninne - veldig godt å koble av tankekjøret og bekymringene litt :) føler tiden går fort og sakte samtidig.

Sitter å er stuptrøtt å venter på at valpen vår skal bli såpass trøtt at vi kan legge oss :rolleyes::p far i huset tok heldigvis med seg vår andre hund på litt over året for å frostsikre hytta så ikke like fullt kaos her hjemme :dance018

Back
Topp