Hva gjør du nå?

Burde egentlig stelle meg og komme meg i seng, men ligger på sofaen og scroller:sorry:

Akkurat våkna, så nå har jeg gode 2 timer til å gjøre meg klar til jobb (mot normale 20 min):salut litt digg å slippe stress da

Baker kake som samboeren ska ha med på jobb i morgen da han har bursdag :love7

Venter på at middagen blir ferdig i ovnen og psyker meg opp til å jobbe litt nå i kveld.

❣Lager glasur til kaken jeg bakte tidligere, skal pynte den så skal jeg i dusjen før jeg sikkert legger meg i senga og ser på en film ❣️

Sitter å spiser sjokolade. Hatt en stressende dag i dag. I morgen skal jeg trene, så ikke så dårlig samvittighet for sjokoladen :hilarious:

Nettopp fått 2 åringen til å sove, nå venter sofaen, strikking og serietitting i ca 2 timer før det er kvelden :)

Ser litt virgin river mens jeg planlegger nytt opplegg for elevene i morgen pga jeg må være hjemme med sykt barn:arghh:

Spiser kveldsmat og skammer meg litt for at kveldsjobbingen ble 10 min stirring på PCen før jeg ga opp..

Ligger å hører på pøsregnet ute, mens jeg venter på at mannen kommer hjem fra trening.

Bader guttungen min på nesten 1,5 før han skal i barnehagen

Ser på film, har fri idag og prøver å hvile litt før jeg starter dagen for alvor

Akkurat slengt meg ned på sofaen etter jobb og frisørbesøk. Sistnevnte var utrulig digg når man ikke føler seg så fresh ellers:cool:

Nåå skal jeg ha en powernap ❤️ mannen kommhjem fra jobb og er nå med guttungen :D ZzzzZzzzZZZzzzz

Spiser godteri som egentlig ikke er noe digg :hilarious:

Back
Topp