Hva gjør du nå?

Akkurat våkna fra en dupp, men er like trøtt :sleep011

Ser den daglige episoden av Home and away :shy:

Ser på Huskestue og tenker at jeg egentlig burde ha vaska ulltøyet til frøkna.

Hjemmekontor og sliter med konsentrasjonen. :banghead:
Samme her. Hjelper ikke at jeg sov skikkelig dårlig i natt og generelt er helt sykt trøtt og sliten om dagen. Har heldigvis en gradert sykemelding på 50% som gjør at jeg kan ta litt roligere dager ❤️

Venter på at klokka skal bli nok til å reise til legen.

Ligger på sofaen, ser på night shift 8g gråter ❤️ kjenner det er veldig tungt for tiden. Om 3 dager er jeg 8+0 som var da jeg mistet i MA i januar. Klarer ikke glede meg over graviditeten. Og nå har det begynt å gå opp for meg at ungen ikke vil ligne på meg, at folk rundt meg skal se det og kanskje snakke om det bak ryggen min :(

Sitter og hører på mannen som leser Charlie og sjokoladefabrikken for ungene :Heartred

Våknet nettopp av sult. o_O Så psyker meg opp til å stå opp for å spise.. Trøøøøtt!

Våknet nettopp av sult. o_O Så psyker meg opp til å stå opp for å spise.. Trøøøøtt!
Det gjorde jeg natt til igår, wtf kroppen :hilarious: Fant du noe å spise?

Vurderer om mat nå vil gjøre meg mer eller mindre kvalm. Blir GAL av at ingen mat frister og at å spise nå kun handler om å overleve (satt på spissen)

Sitter å venter på brynstime :D

Sitter i sofaen med mini og ser tv. Hun spiser kjekspinner dyppet i kremost. Skal levere i bhg snart :hilarious: rolig morgen siden jeg jobber senere i dag enn de andre dagene

Vurderer om mat nå vil gjøre meg mer eller mindre kvalm. Blir GAL av at ingen mat frister og at å spise nå kun handler om å overleve (satt på spissen)
Eksakt samme følelse har jeg!

I tillegg får jeg så sykt avsmak på å stå å tilberede mat fortiden, men mannen har vært så mye borte at her ej jo kun jeg som kan gjøre det.

Driver å lage mat og når jeg har laget den orker jeg kun en bit eller to:-/

Ligger på soffaen å tenker på at jeg egentlig skulle jobbet litt men har null energi:-/ å har så angst for den ul timen jeg skal på snart at jeg har heller ingen konsentrasjon

Back
Topp