Hva gjør du nå?

Funderer på om jeg skal dra og kjøpe smågodt.

Ligger på sofaen og ser på skal vi danse mens jeg får litt pjusk av mannen <3

Spiser frokost i uvanlig stillhet og steller meg til jobb. Mannen har tatt seg en avspaseringsdag idag så han og ungene sover ❤️

Sitter i bilen og spiser Ritz :lurking: Mannen har kjøpt ny godlukt til bilen, jeg kjenner jeg har lyst til å kaste ut hele greia :sick006

Artig tråd :D Jeg sitter i bilen utenfor dyrlegen. Mannen er inne med hunden for vaksine. Selv er jeg syk så går ikke inn.

Farger håret med hennafarge, drikker te og ser Before the 90 days (programserien mannen min mener man mister hjerneceller av å se på… jeg er vel ikke heeelt uenig, men godt med enkel underholdning innimellom :hilarious: ).

Ligger på sofaen og samler krefter :)
Kvalm og uvel, blir kjempesliten av de minste ting!
Gå i trapper er et mareritt, og pusten/kondisen er jo heeeelt borte :hilarious:

Ligger på sofaen og er kvalm og sulten. Ingenting av det vi har frister. Burde jobbet, men orker ikke..

Nettopp kommet inn fra en times gåtur. Skikkelig uggen idag og har bare lyst på grandiosa til middag Haha

Gått 2 timer tur med hunden i øs pøs regn, kom hjem og laget kjøttkaker og nå slapper vi av på sofaen :laughing002

Har egentlig hjemmekontor. Men tror jeg har tilbragt mest tid på sofaen :playful: Gleder meg til å komme dit i svangerskapet hvor formen er bedre!

Ligger rett ut på sofaen og prøver å få kontroll på kvalmen. Håper bare den gir seg snart...

Ser på Minibarna - syk selv og syk unge, så det ble myyye skjermtid i dag!

Back
Topp