Hva gjør du nå?

Tullmus

Flørter med forumet
Selv Ligger jeg på sofaen med poden på 3 år sovende på meg. Er litt kos at han enda kan det.
Hører julemusikk merker at jeg liker Tone Damlis di første jul sangen ordentlig godt. Første julen som mamma er jo helt magisk.

Ligger på sofaen og hører julemusikk :) skal straks hoppe i dusjen :)

Jeg ligger som et slakt på soffan :p nettopp trykket i meg en pakke med karameller og er stuptrøtt!!

Lager middag, mannen kommer straks. Oskar (18 mnd) danser til Vennebyen mens jeg er på kjøkkenet :P

Leker med lille mor. Nettopp spist middag, dvs hun. Jeg prøvde, men formen er dårlig.. Kunne tenkt å lagt meg, men jeg er alltid alene på torsdagene. Gubben kommer ikke før kl 22 :(

Er på vei for å se Kurt Nilsen Julekonsert i spektrum <3 gleder meg til å få litt julestemning! Får håpe kvalmen holder seg borte ...

Jeg ligger på sofaen mens minsten ligger på brystet mitt og sover. Det tok visst på med nissefest i barnehagen idag!

Tenker på alt jeg bør gjøre :p

Kom akkurat hjem fra Sverige tur, 4 store matposer fulle av kjøtt, 4 brett med drikke, en bærepose med godis og en med snacks, og masse klær, sko og dill&dall. Blir en god romjul :D

Akkurat nå sløver jeg på sofaen med dataen i fanget og tv'en på i bakgrunnen :p
Skal til en forandring denne kvelden ikke gjør noe mer fornuftig enn å lage matboksen klar til gutten :p

Kom akkurat hjem fra Sverige tur, 4 store matposer fulle av kjøtt, 4 brett med drikke, en bærepose med godis og en med snacks, og masse klær, sko og dill&dall. Blir en god romjul :D
Åååå som jeg skulle ønske jeg bodde nærmere Sverige :)

Sitter/ligger i sofaen å glaner på tv.

Ligger å ser film på appel tv :-)

Vet du om noen filmer man bare må se?! Begynner å bli tomt i lista mi med filmer :)

Ligger i sofaen med gutten ved siden av meg og ser jul i blåfjell :)

Back
Topp