Hva gjør du mens du soler deg?

Håndarbeid, leser eller halvsover, Har ofte på musikk.

Plugger i øreproppene, setter på spotify, har med noe å drikke på og kanskje litt jordbær eller melon, også ligger jeg bare der og koser meg :p pleier å sovne.... Vanskelig å sole ryggen med denne magen da men fikk da lagt meg litt til på siden :p haha :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Leser, hører musikk eller sover :-P evt i kombinasjon

De siste dagene har jeg sittet med paden, og rundet internett. Eller så legger jeg kabal (app). :P

Men vanligvis, sitter jeg ikke stille. Gå turer, hagearbeid eller leke med nieser og nevøer i hagen eller vannkanten.

Jeg soler meg mens jeg er i bevegelse. Ikke nubbesjangs til å sitte/ligge og slappe av med 3 små.

Ikkje tia å sole mæ :-)
Å sommeren e ikkje akkurat kommet nord ennu... 2grader å sludd friste ikkje ;-)

Må innrømme at jeg ikke tør å steike meg nå som gravid (litt redd for pigmentflekker som ikke skal forsvinne), men ellers ligger jeg og leser, hører på musikk eller løser kryssord. :) Soler meg som regel kun i utlandet, og blir begrenset da også siden jeg er veldig utålmodig. Blir som regel at jeg og mannen bader og "leker" i vannet istedenfor ;) Jepp, vi er ganske barnslige av natur, hehe. :p

Leser. Jeg leser opptil 5 bøker i uka når det er finvær. Om vinteren bruler jeg ukesvis på en bok...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Klarer sjeldent å ligge i ro, men om jeg først gjør det så leser jeg eller sover litt :p mer fan av å ta på bikinien og styre i Hagen eller spille fotball med guttungen osv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hører på musikk, leser eller ligger og nyter at det er stille og at jeg kan slappe av. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg soler meg ikke, hater det som pesten og så blir jeg så brent :P Men jeg ligger i skyggen og hører musikk, skravler i mobilen eller surrer på nettet/spiller :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Da sover jeg ofte eller bare slapper av og nyter med musikk

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Før jeg fikk barn lå jeg å halvsov,eller hørte på iPoden.. :-) Nå blir det nok noen år til jeg kan ligge rett ut å sole meg igjen ;)

Har ikke tålmodighet til å ligge sånn jeg :-P så her blir det sittende med en pils i hånda eller å holde på i hagen eller noe sånt. :-P
★☆★duppedingsen★☆★

Liker ikke å ligge flatt, har ikke ro i kroppen så her sitter man og leser, hører på musikk eller bare slapper av :)

Back
Topp