Hva gjør du med klærne lille vokser ut av?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Sparer til nestemann?
Gir vekk? Selger?
Tar vare på til fremtidige barnebarn?
:)

Tar vare på alt her :) håper at samboer skal ombestemme seg , at vi får et barn til. Hvis ikke, så blir det å spare de til eventuelle framtidige barn :)

Selger eller gir vekk mesteparten. Er ikke sentimental av meg. Så ser ikke behovet for å spare på det :)
Fikk kjole av tanta til mary og da sa hun at den ville hun ha igjenn når mary hadde vokst ut av den, for det kunne jo hende dattera hennes fikk barn en dag. Dattera til mary sin tante er 22 år. Men synes fortsatt det var litt frekt. Noe har jeg tatt vare på 3-4 plagg :)

Tar vare på alt her :) håper at samboer skal ombestemme seg , at vi får et barn til. Hvis ikke, så blir det å spare de til eventuelle framtidige barn :)

Det gjør jeg og :-) håper jo på en nummer to etterhvert selv om mannen ikke er giret for øyeblikket.
Dessuten er jeg visst mye mer sentimental enn jeg trodde... Tanken på å skulle kvitte seg med de bittesmå klærne hans er ikke noe god :-)

Sparer alt til nestemann :) De minste klærne ho hadde først kommer jeg nok alltid til å ta vare på.

Tar vare på de, vi har planer om flere barn :happy:
Samboeren vil bare ha et barn til men jeg vil gjerne ha to til så spørs om ikke jeg tar vare på det en stund etter neste også bare i tilfelle... :rolleyes:

Her selges noe, familie arver og noe tas vare på.

Jeg tar vare på noe fordi jeg vil ha noen minner ("var hun SÅ liten :) ?"), men også noe i tilfelle jeg bestemmer meg for å få flere barn. Eller hvis jeg blir tante igjen :) Gubben vil helst ha 10 unger han, men jeg vet ikke helt...heh..

Noe gir vi vekk til en fetter av gutten vår, noe selger vi og eller gir bort og noe tar vi vare på til en evt neste unge:)

Jeg sparer de til nestemann om vi skulle være så heldig å få en til. Jeg tok vare på allt etter storebror som nå lillebror bruker.
Vi har også arvet mye etter 3meningen til lillebror som er 5 uker gamlere, og de har vi sendt vidre til nye 3meningen som kom i juni ☺ (foreldrene til disse 3meningene er alle søskenbarn)
Jeg kjenner meg ikke klar til og selge noe enda, og alle de klærne fra 0-1 år tror jeg at jeg kommer til å gjemme til de selv får barn

Hittil har jeg spart ca 90% til en nr2 og resten er gitt bort til familie :)

Blir derimot litt mindre sikkert etter neste. Leker jo med tanken på en mulig nr3, men mannen er ikke enig.. Det neste går vel videre til familie/venner ~ synes selv det var gull verdt å arve :)

Tar vare på det vi kan bruke til neste:) eller selger det vi ikke kan bruke

Jeg tar vare på, fordi vi ikke helt har bestemt oss for om vi skal ha fler eller ikke

Back
Topp