Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller følger litt ekstra med.Leste en gang at det ikke var bra for ryggen om de satt for lenge hver dag, men om dette var ordentlig forskning det vet jeg ikke. Han sitter bare korte stunder som nevnt ( om jeg dusjer eller er på do), og tror ikke det skal være noe `farlig` detSer flere av dere bruker vippestol, vi har den ifra babybjørn. Har brukt den korte intervaller de siste 2-3 dagene. Hadde ikke fått laget meg middag uten den idag feks. Og noen ting må man jo selv med nyfødt i hus.
Men leser så forskjellig ifht vippestolen og bruken av den, men tenker alt med måte. Har dere fått noen meninger på dette ?
Jeg har også tenkt alt med måte. Hvis ikke lillegutt sover når jeg må på do, så setter jeg han i den, for da er sjansen større for at han holder seg rolig til jeg er tilbake (vi har også babybjørn sin, og har den på nederste hakk)Ser flere av dere bruker vippestol, vi har den ifra babybjørn. Har brukt den korte intervaller de siste 2-3 dagene. Hadde ikke fått laget meg middag uten den idag feks. Og noen ting må man jo selv med nyfødt i hus.
Men leser så forskjellig ifht vippestolen og bruken av den, men tenker alt med måte. Har dere fått noen meninger på dette ?

Stemmer.. samme har jeg lest. Følte bare jeg gjorde noe "feil" når jeg la henne der. Men det er jo helt genialt når det funker!Leste en gang at det ikke var bra for ryggen om de satt for lenge hver dag, men om dette var ordentlig forskning det vet jeg ikke. Han sitter bare korte stunder som nevnt ( om jeg dusjer eller er på do), og tror ikke det skal være noe `farlig` detHan har aldri sovet i den osv .
Forstår at når det er det eneste som hjelper så gjør en jo det.. Det forstår vel alle foreldre. Merker jo at lille sitter litt rart med hodet i stolen, men fy søren så digg det var å kunne gi tutt og vugge litt mens jeg spiste istedenfor å amme mens jeg spiste eller sitte med henne i fanget. (Hun hadde nettopp ammet en liten time før alså, så hun var ikke sulten) da vet jeg at det kan hjelpe med den, om lille her reagerer på noe..Jeg har også tenkt alt med måte. Hvis ikke lillegutt sover når jeg må på do, så setter jeg han i den, for da er sjansen større for at han holder seg rolig til jeg er tilbake (vi har også babybjørn sin, og har den på nederste hakk)da frøkna var liten (3mnd) og fikk vaksine så fikk hun kraftig magevondt, og da var vippestolen alt som roet henne. Vi bar henne, vugge henne og prøvde alt, men det var vipping i den stolen som gjorde utslag. Da skal jeg innrømme at hun sovnet en liten halvtime i den (da hadde hun skreket av full hals i nærmere en time, og vi begynte å bli desperate)
![]()

EnigForstår at når det er det eneste som hjelper så gjør en jo det.. Det forstår vel alle foreldre. Merker jo at lille sitter litt rart med hodet i stolen, men fy søren så digg det var å kunne gi tutt og vugge litt mens jeg spiste istedenfor å amme mens jeg spiste eller sitte med henne i fanget. (Hun hadde nettopp ammet en liten time før alså, så hun var ikke sulten) da vet jeg at det kan hjelpe med den, om lille her reagerer på noe..vi gjør sikkert feil hver dag uansett tenker jeg, men det som gjør meg litt mindre desperat gjennom dagen det får bare være.
![]()
Følte også litt på det, men nå er det så minimalt av tid han tilbringer i den stolen så går greit detStemmer.. samme har jeg lest. Følte bare jeg gjorde noe "feil" når jeg la henne der. Men det er jo helt genialt når det funker!