Hva gjør du i dag?

Her startet dagen alt for tidlig, for lille hadde hatt et uhell. Så klokken er 8 og vi har spist frokost, vasket sengeklær og lagt på nytt, rydda og tatt oppvasken :hilarious: Senere får vi besøk av min mamma, det blir godt å se mennesker igjen, etter å ha vært syk og innestengt :joyful:
 
Idag skal jeg vaske litt hus tenkte jeg, tror mannen skal fortsette å male litt :joyful:
 
Mannen har guttungen så jeg får slappet av litt. Senere får vi besøk:p
 
Vi har luftet hunden og lekt på lekeplassen i dag. Sløvet litt på sofaen og skal igang med klesvask nå
 
Sprekt! :joyful: Godt å få gjort litt praktisk på søndager før uka begynner :)
Det ble ikke det da :hilarious: Hentet svigerfar på sykehuset, og kvalmen kom for fullt på vei for å hente svigermor først så har hatt en veldig slitsom roadtrip :dead:
 
Det ble ikke det da :hilarious: Hentet svigerfar på sykehuset, og kvalmen kom for fullt på vei for å hente svigermor først så har hatt en veldig slitsom roadtrip :dead:
Ånei huffda:hungover: Håper det går fort over!:Heartred
 
Ånei huffda:hungover: Håper det går fort over!:Heartred
Gjorde dessverre ikke det, ble en liten gåtur med mannen for å få litt luft men fortsatt uggen :hungover:
 
I dag skal eg på jobb, heim igjen og lufte bikkjene og så blir det vel å male litt.
 
Første dag på jobb etter 3 uker flere!
 
Jobb igjen etter en uke sykdom, middag og lek med lille, forhåpentligvis strikking og avslapping etter leggetid :joyful:
 
Ferdig på jobb, nå hjem og slappe av ❤️
 
Igår ble det jobb, en tur innom svigers og hjem, og plutselig fortelling om svangerskap til mamma og søsteren:hilarious:
 
Har fri i dag, så då blir ein tur til legen og heim for husmaling etter det.
 
Jobb, vært her siden 0630, så bursdag til svigerinne etterpå :joyful:
 
Back
Topp