Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mero
Meierines jus med vann får min helsesøster ambefalte det!!!det er jo rei frukt så det kan de drikke!!!hun min liker ikke drikke derfor må prøve alt og dette tar hun:)
ORIGINAL: idilar
gir dere barna bare vaten til tørste drikk?? eller er det noen som har gitt andre ting å? her går det bare på vaten enda.[:)]
ORIGINAL: lita_19
Meierines jus med vann får min helsesøster ambefalte det!!!det er jo rei frukt så det kan de drikke!!!hun min liker ikke drikke derfor må prøve alt og dette tar hun:)
har alltid hørt at det er mye syre i juice jeg.. Det ødelegger tennene... Nå har vell kanskje ikke hun noen tenner enda, men hvis det blir en vane... hmm.. nei[8|] Er det syre i juice? ble litt skeptisk..... [8|]
ORIGINAL: snuppa80
ORIGINAL: lita_19
har alltid hørt at det er mye syre i juice jeg.. Det ødelegger tennene... Nå har vell kanskje ikke hun noen tenner enda, men hvis det blir en vane... hmm.. nei[8|] Er det syre i juice? ble litt skeptisk..... [8|]
JA, det er syre i juice.... Kjenner ei som drakk utroooooolig masse juice da hun var gravid, og skal si at det ødela tenna hennes!! Faktisk....
Og det er farlig for dissa små.... Jaja, alt er nå farlig i dag da![&:] Alt i mengder bare[:)] Min får jo ulike juicer, for barn da, men han skal da få vanlig juice når han blir litt større[:)]