hva gjør dere??

idilar

Betatt av forumet
gir dere barna bare vaten til tørste drikk?? eller er det noen som har gitt andre ting å? her går det bare på vaten enda.[:)]

gir bare vann enda vi.. har tenkt litt på tynn saft da, bare for å få litt smak, men vet ikke helt...

Vann..av og til med malteekstrakt i.. Det syns snuppa er kjempe godt.. Og så har hu fått sviskesaft.. Fordi hun har litt problemer med å bommelomme... [:)]

Eirik får vann blandet med sånn juice for sånne små babyer (4mnd "glass").

Han liker ikke vann, ikke mamman heller, så da får han det. Kjempegodt. Også får han det til middagsmaten sin, får han melk så spiser han nesten ikke[&:]

Meierines jus med vann får min helsesøster ambefalte det!!!det er jo rei frukt så det kan de drikke!!!hun min liker ikke drikke derfor må prøve alt og dette tar hun:)

bare vann og det har jeg tenkt å fortsette med også..

Hun får pupp.

Pupp, pupp og atter pupp her også. Prøvde med litt vann da det var som varmest, det var da vi fant ut at hun ikke tar flasken, så vi ga opp det. Har lest at de ikke trenger annet enn melk så lenge de får pupp,

Her er det stort sett bare pupp. Har fått vann på flaske og noen ganger vil han veldig gjerne ha og andre ganger ikke. Har ikke tenkt å gi han noe annet til tørstedrikk med det første nei..

Så lenge det er melk i puppene så får hun melk, men hvis ikke får hun vann.. Så lenge hun vil ha vann så får hun det. [:)] 

Så lenge det er melk i puppene ja ... begynner å føle meg tom nå ... men Petter er heldigvis fornøyd enda! Men tror vi snart skal begynne å smake på grøt!

ORIGINAL: mero

Meierines jus med vann får min helsesøster ambefalte det!!!det er jo rei frukt så det kan de drikke!!!hun min liker ikke drikke derfor må prøve alt og dette tar hun:)

har alltid hørt at det er mye syre i juice jeg.. Det ødelegger tennene... Nå har vell kanskje ikke hun noen tenner enda, men hvis det blir en vane... hmm.. nei[8|] Er det syre i juice? ble litt skeptisk..... [8|]

ORIGINAL: idilar

gir dere barna bare vaten til tørste drikk?? eller er det noen som har gitt andre ting å? her går det bare på vaten enda.[:)]

Har begynt å gi tynn tynn tynn sukkerfri saft[:D] ås ånn fire måders juice vi får kjøpe på butikken, å MASSE vann[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lita_19

har alltid hørt at det er mye syre i juice jeg.. Det ødelegger tennene... Nå har vell kanskje ikke hun noen tenner enda, men hvis det blir en vane... hmm.. nei[8|] Er det syre i juice? ble litt skeptisk..... [8|]

JA, det er syre i juice.... Kjenner ei som drakk utroooooolig masse juice da hun var gravid, og skal si at det ødela tenna hennes!! Faktisk....

Og det er farlig for dissa små.... Jaja, alt er nå farlig i dag da![&:] Alt i mengder bare[:)] Min får jo ulike juicer, for barn da, men han skal da få vanlig juice når han blir litt større[:)]

gir bare pupp som tørstedrikk, han får avogtil vann...

Men hvor får dere tak i juice for 4 mndr? har ikke sett det på butikken her..

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: lita_19

JA, det er syre i juice.... Kjenner ei som drakk utroooooolig masse juice da hun var gravid, og skal si at det ødela tenna hennes!! Faktisk....

Og det er farlig for dissa små.... Jaja, alt er nå farlig i dag da![&:] Alt i mengder bare[:)] Min får jo ulike juicer, for barn da, men han skal da få vanlig juice når han blir litt større[:)]

Det er faktisk helt riktig!! Og eplejuice er det verste man kan drikke! Man skal faktisk ikke pusse tennene før etter en halvtime etter man har drukket eller spist noe med så lav ph som f.eks juice.. det myker opp emaljen.. det jeg lærte på skolen i hvertfall. [:)]

Back
Topp