Hva gjør dere

Mammatetresnart

Glad i forumet
I dag da Mars mammaer.. Jeg nyter stillheten i huset, nå som jeg er hjemme alene.. Koste meg med deilig frokost på verandaen. Klem til dere alle

Gjør ikke så mye i dag. Sitter og sløver i sofaen, vasker litt klær. Er litt småuggen idag men det går nok over [:)]

Mmm, frokost på verandaen hørtes deilig ut! Er det sol i Trondheim? Grått her i Stavanger. Jeg baker skolebrød, får kaffebesøk av familien i ettermiddag, nå lukter det fersk gjærbakst her, *friste, friste*!

ORIGINAL: Heather

Mmm, frokost på verandaen hørtes deilig ut! Er det sol i Trondheim? Grått her i Stavanger. Jeg baker skolebrød, får kaffebesøk av familien i ettermiddag, nå lukter det fersk gjærbakst her, *friste, friste*!

hey! ikke frist sånn heheh[:D] kan vi komme på resteselskap senere? tihi

I dag har jeg bare sløvet hjemme..Deilig! Har ryddet litt da, men ellers bare lest og spist en lang god  frokost. Elsker søndager!![:)] I kveld blir det fotball-kamp! Finalen på vm!

I dag har jeg vært på jobb. Etter jeg kom hjem har vi grillet på verandaen og fortsatt på oppussinga på loftet. Nå holder vi på med det som forhåpentligvis skal bli barnerom. [:)] I kveld skal jeg og ei venninne ut og se vm-finalen på storskjerm. En fin-fin dag! [:D] Ha en fin kveld jenter!

Har vært ute hos en kamerat og sett første 90 min av VM finalen. Nå skal jeg kose meg og sitte leeeeeenge oppe, jeg har feeeeeeeeeeeeeerie [:D]

Back
Topp