Hva gjør dere?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hva gjør dere i helger og på ettermiddager og sånt? Vi er så dårlig til å finne på ting og blir fort sittende hjemme, og så er helga gått :/ trenger inspirasjon, vi har ikke så mange venner, de vi hadde forsvant da W kom, og vi vil ikke ha barnevakt enda og da kommer ikke jeg på så mange ting å gjøre

Har/er så syk at jeg orker ingenting bortsett fra det mest nødvendige..
Gubben er hvertfall flink til å ta med junior på ting så han ikke dør av kjedsomhet :)
Når jeg blir frisk igjen om 6 mnds tid da skal jeg finne på MYE! Men det mest vanlige vi gjør er vell å dra på besøk til venner og familie, bade i Drammen, tusenfryd på søndager (sommer), Sverige turer, gå tur med hundene, bowling, restauranter, kino, kjøpesenter, kafé og er MYE fotball kamper til junior som havner i helger.

Går tur, prøver å gå litt forskjellige steder
Besøker familie/venner
Stranda
:)

Vi gjør litt forskjellig, men det er først nå i det siste, da lille var syk de første 4 månedene. Men vi er hos de få vennene vi har, ellers er vi mye hos familie. Vært litt på stranda for å bade, men det er på hytta så da passer farmor lille så lenge :-) Ellers går vi litt tur, men hun er ikke spesielt fornøyd med vogna. Men vi tar oss ofte en biltur, og finner på diverse.

Vi bor i Oslo, og er veldig glade i å bruke byen. Går på museum og kunstutstillinger (går bra med L enn så lenge for da er det mye spennende å se på), pakker sekken med mat og drikke og tar båten ut på øyene/går tur i marka, går på kafè, besøker venner og familie... Her er det jo også massevis av arrangementer i sommerhalvåret som f.eks matfestivaler, utendørs konserter etc.
Kanskje det finnes en oversikt over hva som finnes av arrangementer og kulturtilbud der du bor?

Da besøker vi venner, tuster litt med huset både ute og inne :) Er på besøk hos familien, dyreparken, går turer og slike ting :)

Vi bor i Oslo, og er veldig glade i å bruke byen. Går på museum og kunstutstillinger (går bra med L enn så lenge for da er det mye spennende å se på), pakker sekken med mat og drikke og tar båten ut på øyene/går tur i marka, går på kafè, besøker venner og familie... Her er det jo også massevis av arrangementer i sommerhalvåret som f.eks matfestivaler, utendørs konserter etc.
Kanskje det finnes en oversikt over hva som finnes av arrangementer og kulturtilbud der du bor?
Føler det er veldig lite sånt her :/ innimellom på sommeren, men veldig lite ellers :/

Ettermiddagene går til å gjøre ting vi må gjøre, men ikke vil kaste bort helga på (klippe plen, handle for hele uka, planlegge middag og avtaler, rydde og vaske osv)

Helgene går til å besøke venner og familie, dra på bondegård, gå turer til lekeplasser eller i skogen og å reise rundt til typiske attraksjoner i nærområdet ;)

Her går det mye i besøk, både av/hos venner og familie. Trilleturer, ser film og koser oss hjemme. Har ikke så stort behov for å ut enda, men får det sikkert når lille blir eldre. Men har hatt barnevakt noen få timer når vi ønsker å ha litt kjærestetid.

Jeg jobber jo hver tredje helg og litt ekstra :p ellers har vi alltids noen husprosjekter. Husarbeid er litt enklere nær man er to hjemme, så vi tar gjerne en skikkelig sjau. Hesten skal jo ha sin oppmerksomhet, så jeg og toåringen bruker ofte litt tid i stallen.

Back
Topp