Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kvalm - forkjølelsen blomstrer opp igjen. Sjefen er veldig bekymra og vil st jeg skal gå til legen. Hvis jeg ikke blir bedre må jeg si det til henne. Ingen grunn til å bekymre seg.
Og trøtt da. Og glad. I morgen har vi tidlig ul - og jeg har trua på at det står bra til. Litt rart for jeg pleier å være pessimist. Ha en fin dag
Er på universitetet og har lunsjpause. De to knekkebrødene med leverpostei jeg klarer å trykke i meg til frokost holder ikke så lenge, så blir litt tidlige lunsjer for tiden
Har vært på jobb siden 06.30 i dag tidlig. Sitter så stille som mulig fordi jeg er så ør og kvalm. Føles som om jeg kommer til å svime av snart :/ Godt det er stille og rolig her i dag og jeg er ferdig om 2,5 time
Jeg har fri i dag. Leverte ungene på skolen og i barnehagen i morgest, og har sovet siden. Er fremdeles akkurat like trøtt, men nå får jeg spise litt og hente dem igjen.