Hva gjør dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har dere noen planer for helgen?
Her har vi startet høstferie i dag, og skal kose oss ei hel uke :)

3 bursdsgsselskaper på 2 dager Phu har mer enn nok å gjøre. Mest lyst har jeg lyst å krype under dyna med magen og sove. Dog er jo koselig når jeg ser hvor glad datteren min blir

Last edited:
Her er vi snart ferdige med høstferien :) den har gått med til oppussing av stua, så d har vært litt stusselig om kveldene når man ikke har hatt noe annet sted å oppholde seg enn på soverommet. Håper på å få opp gardinstenger og gardiner i morgen, selv om det gjennstår en god del vasking :)

Har bonusdatter + to nabounger på øvenatting. Full fart og stormandes jubel, men no e da blitt stillt ;)
Imåro ska me i gullbryllup på både dag og kveld:) Søndag e da ingen plana før på ettemiddagen då da e fjøstid :)

Imorra skal vi i bursdag til mamma på dagen, på kvelden skal jeg være med mi lillesøster på kino, og på søndag skal lillegutt i bursdag til en i barnehagen :)

Vi skulle egentlig på pilateskurs i morra, men det ble avlyst, så nå har lørdagen enormt potensiale. Kanskje vi klarer å endelig få bestilt oppbevaringsskap til soverommet!? :-D

Skal i bursdag idag ... og ferie 3års dag imorgen så blir kake baking , pizzaboller baking og vasking :P

Back
Topp