Hva gjør dere..?

Sløver på sofaen og surfer på nettet. Mannen jobber på pc i andre enden av sofaen. Jeg utsetter og utsetter å gå i dusjen. Badet i sjøen tidligere i kveld, så burde vel snart pelle meg på badet.
Egentlig utrolig kjedelig når det er sommer, vennene er på ferie og mannen jobber.

Bygger tarasse på ene siden av huset:) hehe joda:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Ingen verdens ting :) slapper av :D

♡ Februar 2015 ♡

Sitte ude å prøve å kjøla meg ner... funke isje når d e 25 grader ude

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg baker ei Pavlova, surfer litt og spiser popcorn mens jeg venter på at marengsen skal bli ferdig.. Fikk plutselig en skikkelig trang til å lage vaffler også.. Vaffel med smør og brunost.. mmmm... :-)

Liggersmåuggen og varm i sengen og ser på tv... Mine to gutter sover søtt og mannen er på jobb i helgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har rydda hvilt en time i senga, sett tv, rydda litt igje å nå skal jeg sove

Sløver på sofaen med mannen og ser på Sons of anarcy :) ENDELIG begynner det og bli levelig temperatur, har ligget og knaska i meg frosne jordbær og isbiter for og overleve varmen :P

❤️ Februar 2015 ❤️

På ferie på Lillehammer. Ligger på hytte på Lillehammer camping og skal på Hunderfossen i morra. Det blir stas for 4 åringen :-)

På ferie på Lillehammer. Ligger på hytte på Lillehammer camping og skal på Hunderfossen i morra. Det blir stas for 4 åringen :-)

Hunderfossen er vel stas for hele familien d? ;) Har skikkelig lyst til å dra dit jeg og :p

Sent from my iPad using BV Forum

Fredagskvelden gikk til hagearbeid faktisk... Så mye å gjøre, så deilig å komme godt i gang i dag skal gubben i utrikningslag, så får se hva jeg og snuppa finner på...

Back
Topp