Hva gjør dere??

Momofmany

Forumet er livet
Her er sykt mange edderkopper hos oss i år, vi har tatt flere bol nå og her er fullt med skikkelig feite edderkopper. Jeg har megafobi!! Trenger en skikkelig spray eller noe som tar de! Tips??

<3 4 skjønne små på fem år <3

Sku helst hatt en slik spray som hindrer de å komme over dørstokken!! Angst!

Det finnes ikke. Ederkoppet har lange bein og de trenger kontakt med middelet for å få bukt med de. Vaskvaskvask! Hold det rent i alle krinker å kronker, netting foran vindu du har åpne ol. Og om det da er like ille inne så burde du utrede for at det kan være en fuktskade i huset,da ederkopper liker fukt.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Radar spray mott insekter funker veldig bra mott edderkopper hos oss :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Radar tar edderkopper.
Vask husets kriker og kroker, lukk alt av ventilasjon(vinduer,dører, ventiler) og spray midt i rommet. La det virke i 30 min, gå inn og åpne alt av ventilasjoner.
Det har iallefall hjulpet hos oss når vi har hatt invasjon av edderkopper, veps, maur osv. Ikke sett snurten til beistene etterpå. Gjentaes ca hver mnd.
OBS: Hold andre husdyr borte fra rommet mens middelet virker, og ikke ha mat utildekket der.

Da kjøper vi radar. Har ikke sett så veldig mange inne i huset. Men i alle vindu er der vev og store feite edderkopper/eller bol og over hele verandaen, de kommer flyvende fra skogen nedom oss mev vinden, men har aldri vært så mange som i år. Grusomt ekkelt. Kan jeg spraye dørkarmene og vindu med slik radar?

PELIAS!

Den er dyr, men den funker som faen..

Vi bodde i hus fra 1950, men sprayet alle vinduskarmer og dørkarmer + grunnmuren og inngangsparti 1-2 ganger i året, og borte var så og si alt ;)

Kjøper våres spray på byggmakker, den holder dem vekke! Ps: edderkopper liker seg godt i rene hus, så vasking er ikke et triks mot edderkopper. Derimot jar jeg hørt at edderkopper skyr citrus så man kan gnu sitron i vinduskarmer o.l. Men den sprayen er gull! Lykke til! :0

Æ tar papir å fjerne dæm edderkoppan æ ser :)

Kjøper våres spray på byggmakker, den holder dem vekke! Ps: edderkopper liker seg godt i rene hus, så vasking er ikke et triks mot edderkopper. Derimot jar jeg hørt at edderkopper skyr citrus så man kan gnu sitron i vinduskarmer o.l. Men den sprayen er gull! Lykke til! :0

ÅÅ et billig kjerringråd!! Tuusen takk :)

Æ e ikke redd edderkoppa å det e lite av dæm ;)

Kjøp Permitrin Extra! Får kjøpt det på Plantasjen og andre blomsterbutikker/gartneri. Jeg vasker godt rundt vinduer og dører og sprayer rundt! Edderkopper og annet småkryp holder seg langt unna, iallfall i ett år :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sprayen til Pelias!
*grøss*:eek:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sku helst hatt en slik spray som hindrer de å komme over dørstokken!! Angst!

Masta kill!!!!! Vi hadde maaaasse edderkopper i huset her men etter at jeg sprayet alle karmer og lister har jeg faktisk ikke sett en eneste en!:)

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp