Hva gjør dere.....

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg ligger her og er glad det er langhelg - men må jo si jeg gruer meg til tirsdag da det bærer på jobb igjen. Er så utrolig kvalm - og gjerne hele dagen. kaster ikke opp, men brekker meg i ny og ne.

Hva gjør dere i forhold til jobb og kvalme ? Er dere sykemeldt eller sitter dere på jobb og føler på ubehaget ?

Det svinger ennå her mtp kvalme, så langt har det gått bra på jobb. Men blir det verre og sånn at jeg brekker meg mer enn jeg gjør nå for tida så vet jeg jaggu ikke hva jeg gjør :dontknow Jobber som lærer på vgs, så der tenker jeg nok at elevene mine fort legger to og to sammen...og det har jeg jo ikke akkurat veldig lyst til at de skal gjøre så her tidlig!!

Tror rett og slett man bare får ta en og en dag av gangen..,,håper på at jeg ikke blir like dårlig som i svangerskapet med gutten min. Nesten sånn at jeg bare går og venter på at kvalmen skal ta ordentlig tak i meg hvilken dag som helst nå..var mellom 6 og 7 uker sist jeg ble skikkelig kvalm og kasta opp endel...

Jeg var heldigvis bare småkvalm hele dagen siste, og kastet ikke opp. ( annet en når jeg hadde ekstremt vondt i hodet)
håper innderlig at jeg slipper denne gangen også, for jeg har rett og slett ikke mulighet til å kaste opp på jobb :( da må jeg kaste opp i søppelbøtta bak kassa :confused:

gruer meg til jobb jeg og :/vurderer sykemelding men har snart ikke mer sykemelding igjen :/

Problemet mitt kjenner jeg er at jeg ikke KAN bli sykemeldt nå før skoleslutt....rimelig sikker på at jeg kommer til å få opp en gruppe til muntlig eksamen, og det aaaner ikke hva som skjer med elevene mine dersom jeg er så dårlig om noen uker at jeg ikke kan være eksaminator :dontknow skikkelig kjipt for de dersom de får en ukjent eksaminator!!!

Problemet mitt kjenner jeg er at jeg ikke KAN bli sykemeldt nå før skoleslutt....rimelig sikker på at jeg kommer til å få opp en gruppe til muntlig eksamen, og det aaaner ikke hva som skjer med elevene mine dersom jeg er så dårlig om noen uker at jeg ikke kan være eksaminator :dontknow skikkelig kjipt for de dersom de får en ukjent eksaminator!!!
du får ha med bøtte :P

Jeg tenker jeg får prøve med med noe ingefærtabletter. Håper det stiller kvalmen. Jobber i et hektisk kontormiljø - der jeg må være fullt konsentrert. Ikke så lett om man sitter der og er kvalm..... Får ta en dag av gangen så ordner det seg nok :)

Back
Topp