hva gjør dere påagene?

olsenbanden2

Betatt av forumet
Har hatt mye besøk av venner og familie i det siste. I kveld får vi besøk igjen,i morgen skal lille Em og jeg på cafe m noen venninder og i helgen skal vi på hyttetur. I går var vi på trilletur m en venninde og gutten hennes på 9 mnd. Så dagene går...

Det var litt rart da T begynte på jobb igjen, ble rastløs og litt ensom... Men dagene flyr jo, når Emily sover vasker jeg klær, rydder o.l

Hva m dere? hva fyller dere dagene med?
 
en ting til, får litt angst av å ha ting hengene over meg, papir arbeid osv. Føler ikke helt at jeg strekker til m alt...
 
Jeg bruker dagene og natta til og hjelpe Benjamin med luftplagene sine, han sover bare litt i gangen så våkner han av luftsmerter og da er bare og plukke han opp og masere og trøste.

Her ser det ikke ut hjemme og jeg griner kvar dag fordi jeg føler meg som en elendig mor som ikke klarer alt på en gang, enda jeg vet hvor dumt det er av meg og tro at jeg skal klare alt!!
 
Hva med å prøve sånn vibrerende vippestol?.. Når gutten min hadde mye luft og stressa med avføringen, hjalp det mye med vibreringen..Bare et tips
 
ja, det funker sikkert. han roer seg og sovner når vi er ute og kjører bil og triller tur.

har bestilt sånn ocean stol fra fisher price, den skal vist være super på kolikk unger.
 
Hvor lenge har han hatt kolikk? og når fikk han det? Det må være så slitsomt. Du må ikke føle deg elendig, tenk på hvor mye du gjør! Og ikke glem at det går over, kan tenke meg at det føles uendelig når det står på som værst.

Nå prøver T å legge Em,hun er så våken på kvelden altså... ser for meg våkentimer til 3 i dag også... Gleder meg til legge/kvelds rutinene er litt mer innarbeidet.

Lykke til videre![:)]
 
Ga legen deg henvisnig eller tok du kontakt selv.

Vet ikke om det er kolikk da. han har mye luft, men han gulper mye og har diare en dag og ingen avføring neste dag.
 
Vi var til kiropraktor med Theodor da han var liten.
Han ble ikke helt bra, men så mye bedre allerede etter første behandling.

Vi dro bare dit, trenger ikke rekvisisjon fra legen. Men koster jo litt da.
Om vi hadde fått rekvisisjon hadde vi bare fått igjen ca 40 kr for hver behandling, av 280, så jeg gidder ikke uansett jeg. [;)]

Trenger det ihvertfall ikke for å få behandling. [:)]
 
det har blitt mye hjemmeværing. er enda ikke i toppform etter keisersnittet og SF.
men det kommer seg[;)]
når Jonas sover så pusler og steller jeg litt i hjemmet, koser og leker med dattra mi.
så hender det at vi tar oss en liten trilletur ut. har hatt en del besøk av familie og venner, og har vært litt på besøk selv.
jeg har bare måttet innse at jeg ikke klarer alt på en dag nå, og har måttet godtatt at jeg ikke kan til en hver tild nå ha det skinnende rent.
så mannen har overtatt vaskebøtta.[8D]
 
Back
Topp