Hva gjør dere på 1 årsdagen?

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Vi skal feire med familien helga etter, men på selve dagen, finner dere på noe gøy da? Faren har fri på bursdagen, så vil gjerne markere den med noe koselig :)

Samme sak her faktisk :D vi hadde familiebursdag helgen, også på selve dagen hans hadde både jeg og far fri så da dro vi på lekeland og var der leeeenge, på ettermiddagen fikk han gave fra oss. Vi vurderte bassenget også men da hadde hele dagen gått brått gått vekk.

Samme sak her faktisk :D vi hadde familiebursdag helgen, også på selve dagen hans hadde både jeg og far fri så da dro vi på lekeland og var der leeeenge, på ettermiddagen fikk han gave fra oss. Vi vurderte bassenget også men da hadde hele dagen gått brått gått vekk.
Så koselig. Ja, er noe sånt jeg vil. Men er ikke mye lekeland i nærheten her...

Både jeg og pappaen måtte på jobb og farmoren lå med influensa på 1-årsdagen her, så litt stusselig bursdag. Men vi spiste middag med resten av besteforeldrene og mini fikk smake litt kake på kvelden :)

Så koselig. Ja, er noe sånt jeg vil. Men er ikke mye lekeland i nærheten her...
Åå så kjedelig, basseng da? Det synes iallefall mini her er superstas!! Eller så er jo en tur på lekeplassen med begge foreldre tipp topp også da :) de er jo heldigvis ikke sååå kravstore selv enda.

April er så tettpakka for vår del at vi inviterer familien på bursdag den torsdagen hun fyller år. Pleier vanligvis å kjøre familiebursdagene i helgene, men vi har rett og slett ikke tid. Men på dagen blir det cakesmash og mulig litt lekeland :)

Her kommer det 16 stk. Vi skal ha Ole brum bursdag med ett lite koldtbord og kaker etterpå. Vi har fått opp utemøblene enn så lenge det har meldt brukbart vær.
Bare kose oss og få mye oppmerksomhet prøver og gjøre det litt stas for storesøster også

Her kommer det 16 stk. Vi skal ha Ole brum bursdag med ett lite koldtbord og kaker etterpå. Vi har fått opp utemøblene enn så lenge det har meldt brukbart vær.
Bare kose oss og få mye oppmerksomhet prøver og gjøre det litt stas for storesøster også

Blir rimelig likt her. Ca 20 pluss oss. Koldtbord og kaker :-) men kan ikke helt forstå at babyen min blir 1 år om bare 6 dager :-O blir jo stor gutt jo :-D

Back
Topp