Hva gjør dere om dagen?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vi går på babysvømming en gang i uka, ellers blir det litt trilleturer og besøker andre som går hjemme i permisjon. Koser oss også endel hjemme.. Hva bedriver dere dagene med?
 
Vi er på småbarnskafé hver torsdag, mandager går vi som oftest tur sammen med en gjeng i permisjon. Ellers tar vi dagene som de kommer ;-) om 2 uker skal jeg i jobb, det blir fryktelig spennende :p
 
Vi pleier å gå i åpen barnehage på helsestasjonen vår på tirsdager, der har de babycafè. Koselig. Og så tar vi det litt sånn som det kommer ellers. Litt besøk nå og da, men mest hjemmetid. :)
 
Gikk på babysvømming men det ble avlyst :( har gått på babysang hver mandag eller har vi trillet tur, kost oss hjemme eller hvert sammen med andre med små barn :) etter påske skal jeg tilbake i jobb så da får faren lov til å kose seg :)
 
Knøttetreff/babysang hver andre uke, ellers er vi bare hjemme egentlig. Går litt turer da. Leker, bader og koser. Dagene flyr uansett:)
 
Det lurer jeg også på?! Dagene flyr de altså og det er bra vi har noen deilige vårmnd igjen. her varierer vi veldig. Noen dager er vi på åpen barnehage, noen dager på trening.. Eller så triller vi korte eller lange turer, henger på kafé.. Har besøk, drar på besøk, shopping, tar fri storesøster fra Bhg og da baker vi, bader, synger og fjaser. Ellers tar jo denne sovingen og spisingen det meste av tiden:) liker godt disse gjøre ingentingdagene.
 
Har vært mange, lange innedager i vinter så nå gleder vi oss over at våren endelig har kommet! Prøver å komme oss ut en liten tur hver dag, enten det blir rusletur i byen eller lengre tur i turløype.. Er nettopp ferdig på babysvømming, så har planer om å dra i åpen barnehage minst en gang i uken fremover:) Har lekeplass rett utenfor døren (bokstavelig talt 2 skritt fra inngangsdøren), så han får sitte litt på dissen/husken litt av og til, synes det er kjempegøy!
 
Vi har bestemt oss for å flytte, så akkurat nå går det mye i klargjøring av leilighet for salg. Ikke mye igjen av permen nå, kun påske og en liten ferie før jeg starter, så perm-hverdagene er egentlig så godt som over... :/
 
Dagene går for det meste i mating, soving, lek og kos :) Barseltreff med gruppa av og til, og litt besøk hos andre som er hjemme med barn. Bor litt langt unna "alt", og har ikke tilgang på bil mens sambo er på jobb, så føler meg litt isolert til tider. Flytter nordover om halvannen mnd, til samme sted som familien min, det blir godt! Skal gå hjemme til barnehagestart, gleder meg til sommeren i mitt barndoms paradis :)
 
Vi gjør ikke så mye, føler livet er alt for travelt selv om jeg er hjemme i perm. :p Har en treåring også, og hund, så det er å ta seg av barn og dyr, ta husarbeidet, handle og lage mat og kjøre hit og dit. Heldigvis er det iblant barseltreff eller familiemiddager o.l. så vi får vært litt sosiale. :)
 
Babysvømming en dag i uka og babysang en dag i uka.

Ellers har vi litt barseltreff innimellom, tur på leos lekeland noen ganger, men meste parten av tiden går i å være hjemme og gjøre husarbeidet, samt leke og sove. Litt trilleturer også. Men merker han begynner å bli lei av å bare være hjemme med sine leker nå, så deilig når vi kommer oss ut litt :)
 
Back
Topp