Hva gjør dere når dere er kvalme?

Kvalm hele dagen her..... føler ikke noe hjelper.... 

Faktisk så er det en ting som hjelper meg når kvalmen står på som værst...en ting, dadddddaaaaaa, eh SITRON MED SALT PÅ...[:D]

ORIGINAL: Ella~83

ORIGINAL: Superglade

Hold blodsukkeret stabilt..så et ofte, og mat som gir stabilt blodsukker... grove knekkebrød med eller uten pålegg.
Ikkje så spennande, men det funka[:D]

Samme oppskrift her også.

her og, pluss vann me sitron + sea band:)

Jeg har prøvd ALT, og må meg fungerer dessverre ingenting[:'(] Så jeg er pent nødt til å la ukene gå... Sist gang ga kvalmen seg i uke 16.

6 more weeks to go[:@]

Hei jenter. Eg fekk ei tulle no i februar. Med hun vart eg kvalm alt i uke3..... Det eg brukte var seaband, det selges på apoteket. Det er akupunktur, presse på punkt på handleddet.. Det funker som bare rakkeren. Men det MÅ brukes frå då vakner til du legger, så lenge du sover, går da fint uten (som regel)

Masse lykke til framover[:D][:D][:D]

Takk for tips[:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Faktisk så er det en ting som hjelper meg når kvalmen står på som værst...en ting, dadddddaaaaaa, eh SITRON MED SALT PÅ...[:D]

nam det er sååå godt [:D] spiser det hele tiden jeg.

Spise små, men hyppige måltid.
Drikke Farris bris (den med orange kork..mango og papaya smak?!)

Men de 5 siste nettene har jeg våknet på natten rundt kl.03-04.00 tiden hvor jeg må springe på do å kaste opp.
Er derfor jeg sitter våken nå..og det værste av alt, er at jeg får sånn sinnsyk hodepine like etter oppkastet[:(]
..men HELDIGVIS slapp jeg unna med hodepinen i natt[:)]

Kaldt vann. Det er kvalmedempende hos meg.
Kaldt vann og hvile.

Forrige svangerskap holdt jeg det greit ved å småspise "kjedelige ting", gikk mye i kapteinskjeks og kornmo, med eller uten smør på...

Kjenner at jeg må hamstre inn litt nå ja...

Back
Topp