Hva gjør dere når babyen sover?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Venter på at han skal våkne... :p Neida. Joda. Løper rundt i huset og ordner/rydder, slapper av litt, spiser.

Samme her, men begynner å innse at jeg må sove mens han sover også - men veldig vanskelig når "alt annet" må ordnes. Har kapitulert før kl21 hver dag i uken her og kan ikke fortsette sånn om jeg og sambo skal se noe til hverandre.

Pumper, sterilisere, spiser og vasker klær:) Og er det tid så sover jeg

Hittil har vi bare vært på sykehuset men reiser hjem i morgen, så her har det vært soving, strikking, trykke på mobilen (viktig viktig, kun når hun sover), sett litt tv.

Eh....sitter med hun sovende på meg... ligge alene er oppskrytt :P

Lider av "skal bare" syndrom. Skulle sovet når hun sover, men har så mye jeg bare skal gjøre først, at jeg ikke får sovet. Klesvask, planlegging av dåp, husvask, spise osv osv! Så ender jeg opp trøtt som en dupp!

I prioritert rekkefølge: Dusjer, spiser, sover litt, holder på med de store barna, lager middag, koser med sovende baby, bare slapper av, gjør litt husarbeid hvis noe står igjen. (Mesteparten av husarbeidet gjør jeg faktisk mens hun er våken, eller rettere sagt mens hun holder på å sovne. Når hun blir sliten og lei av leking og prating, så passer det bra å ta henne i bæresjalet, og rydde og ordne til hun sovner. )

sover, spiser, slapper av, dusjer, går ut i hagen med hundene, sitter på pc´n, sitter å kikker på han med verdens dummeste smil XD

Klesvask, lek og tid med eldste, rydding, spising, lesing, planlegge dåp, ordne invitasjona til dåp...e vel sånn ca d den her første uka e gått til...ei uka idag og no ligg ho på meg å sover for første gang...sånt e egentlig bare tillatt på pappaen så ikke æ skal bli helt låst av å få gjort ting når han e tilbake i jobb...

Spiser, rydder og gjør lett husarbeid, dusjer og ordner meg selv, sover, slapper av med mac og tv, ut å triller :)

Spiser, rydder, vasker, dusjer eller sover selv :p

Back
Topp