Hva gjør dere mens dere venter?? Trenger tips!

eia89

Betatt av forumet
Min andre dag i permisjon, og jeg kjeder meg! Leiligheten kommer til å være steril hvis hun kommer etter termin. Hva i alle dager skal jeg gjøre i 3 uker?
Med masse kynnere og lette bekkenplager begrenser det seg til aktiviteter en orker å gjøre også.
Har spart Jo Nesbø - Politi til nå, men jeg kan jo ikke lese i 3 uker :p

Fikk oppgave av mannen å komme med kokte egg til han til lunsj i dag! Hurra! Haha ;)
 
Når jeg går ut i permisjon skal jeg begynne å gjøre alt klart. Har ingenting klart enda:)
Lese litt, sove en lur midt på dagen. Jeg syns dagene hjemme før fødsel går ganske fort jeg. Er alltid noe å gjøre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg vært hjemme i mange mnd, har koset meg hjemme med lille på 4 som krever sitt, malt inni huset, som ikke anbefales med bekkenplager og dårlig rygg, sett på serier, ute og gått turer, i svømmehallen i basseng, vært med venner, handlet og gjort alt klart til lille kommer. Bare tatt det med ro og dagene har merkelig gått veldig fort :) bare prøve å kose seg og nyte tiden nå frem til fødsel:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått hjemme i noen uker nå, kan bli litt kjedelig ja:confused:
Men har vanligvis en plan for hva jeg skal gjøre, innebærer vanligvis husvask eller lignende:p og det er aldri skittenklær i skittentøyskurven mer;)
Har noen serier jeg følger med og noen bøker å lese på, såner det litt besøksrunder og slikt da. Så kommer mann og barn hjem i 4 tia og da har man litt å henge fingrene i:)
For ikke å glemme formiddagshviln:p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fullt opp med avtaler unntatt i dag....i går var jeg hos Naprapat oghadde besøk av en venninne....i morgen skal jeg til tannlege og handle litt utstyr, torsdag skal jeg til jordmor og på ul og på fredag skal jeg til fysioterapeut og i bursdagsfest på kvelden....så jeg føler ikke jeg har begynt i permisjon. Glad det er tre uker igjen jeg!!!! :)
 
Jeg fikser og pusler her hjemme :) Både for lillegutt og for oss! Også har jeg "investert" i tv2 Sumo! Har også netflix! Tv3 play og nrk nett-tv er også gull! Og så er jeg innom jobben og møter venner. Synes hver enkelt dag går fort, men at ukene går sakte... :)

Med sliten kropp og uten bil på dagtid blir det endel hjemmetid - Og jeg liker det jeg :)
 
Her blir det ingen permisjon, selv om jeg kjenner at jeg trenger det. Er nødt å gå på skolen så lenge som overhodet mulig for å kunne være hjemme med jentungen et år, istedenfor bare 8 måneder.
 
Haha. Ikke bare meg. Er på min andre uke med permisjon, men var ikke hjemme hele forrige uke. Var på gravidtrening, svømming, kafé og diverse. Klarte ikke å sitte på rompa. Ikke i helgen en gang. Denne uken er mer avslappende. Gidder ikke å gå utenfor døra. Sto opp sent. Vurderer å lage boller eller rundstykker, pusle litt mer med babytøy som har blitt vasket og skal legges på plass. Så får jeg se hva klokka blir og mannen kommer hjem. Skal lage middagen klar til han er hjemme kl fire. Nå nyter jeg litt å være hjemme. Blir mer sliten framover. Må holde rompa mi litt hjemme og slappe av framover. Får ikke den tiden tilbake når mini kommer.
 
Vær glad for de kjedelige dagene! Jeg fødte akkurat på den siste arbeidsdagen min, så det ble ikke noe permisjon på meg før fødselen. Og det hadde egentlig vært litt fint å ha hatt. Menmen, han lille mannen ville ut ;-)
 
Vær glad for de kjedelige dagene! Jeg fødte akkurat på den siste arbeidsdagen min, så det ble ikke noe permisjon på meg før fødselen. Og det hadde egentlig vært litt fint å ha hatt. Menmen, han lille mannen ville ut ;-)

Du har helt rett :) nyter alenetiden, men i (kanskje) 3 uker?! ;)
Jaja, leiligheten blir i hvertfall ren :) Er til vanlig temmelig rastløs, spesielt med alt det drittet som går på tv på dagtid! ;)
Kos deg med babyen <3 :)
 
Jeg har hatt permisjon i to dager, og nyter det så langt:) var redd det skulle bli kjedelig, men jeg er så trøtt at det blir en del soving. Og ser film mens jeg strikker. Passer på å ut en tur hver dag, og får gjort litt husarbeid. Deilig med noen sånne dagercfør han kommer :)
 
Jeg har hatt permisjon i to dager, og nyter det så langt:) var redd det skulle bli kjedelig, men jeg er så trøtt at det blir en del soving. Og ser film mens jeg strikker. Passer på å ut en tur hver dag, og får gjort litt husarbeid. Deilig med noen sånne dagercfør han kommer :)

Det høres så koselig ut å strikke! :)
Jeg merker nå etter en uke i permisjon at det egentlig er ganske alright. Det føles godt og alltid ha det ryddig og klart i leiligheten i tilfelle hun plutselig kommer og vi må skynde oss avgårde til sykehuset:)
Vi holder på å bygge hus, så jeg kikker og klipper ut endel i gamle interiørblader osv for inspirasjon til når den tid kommer:)

Prøver også på en tur hver dag, men noen ganger holder det med husarbeid og en tur i butikken fordi jeg får så masse kynnere. Skulle ønske jeg kunne tatt vogna med meg på tur for å ha noe å støtte meg på ;)

Lykke til vertfall! Det blir jo kanskje lenge til neste gang vi har denne "friheten" :)
 
Kjenner følelsen! Hadde siste dag på jobb fredag og kjeder meg allerede :) Forrige gang vasket jeg ned kjøkkenet og bakte syv sorter julekaker mens jeg ventet ;) Var altfor lite flink til å slappe av og lade opp, angret på det når jeg fikk en baby som ikke visste hva dagsoving var :p

Denne gangen skal jeg lese og slappe mye av, selv om det er kjedelig å sitte i sofaen og glo. Ellers trener jeg litt yoga og har planer om å treffe venninner som er hjemme, gå turer, bake (både julekaker og noe jeg kan fryse til barselbesøk), ordne med resten av julegavene og ellers forberede de siste småtingene før lillebror er her.

Lykke til med siste innspurt, håper du finner noe å fylle dagene med :)
 
Back
Topp