Hva gjør dere mens dere venter på at babyen skal komme?

Jeg er sykmeldt og sitter for det meste hjemme og salpper av, går små små turer med hundene (blir helt ferdig i ryggen av for mye aktivitet) og sist men ikke minst ser fødeavdelingen så tårerene spretter, heheh

Jeg er sykmeldt og sitter for det meste hjemme og salpper av, går små små turer med hundene (blir helt ferdig i ryggen av for mye aktivitet) og sist men ikke minst ser fødeavdelingen så tårerene spretter, heheh
Å herregud, jeg skyyyyr fødeavdelingen på TV og alle fødselshistorier :wideyed: skal gå lykkelig uvitende inn i det her... :hilarious:

Å herregud, jeg skyyyyr fødeavdelingen på TV og alle fødselshistorier :wideyed: skal gå lykkelig uvitende inn i det her... :hilarious:

Jeg gruer meg faktisk ikke til fødselen, det er noe man må uansett må gjennom og har valgt å utsette seg for selv, er min tankegang, tror det er det som holder motet oppe :D men gruer meg svært til tiden etterpå, da jeg er førstegangsfødende og har ikke peiling på hvordan tiden etterpå blir. Hvordan skal man klare å finne ut om hvilke klær skal han ha på seg, slik at han ikke blir for varm eller for kald, uff, det er så utrolig mye å tenke på...

Jeg blir litt misunnelig når jeg hører om alt noen av dere får tid til. Ordne i huset, vaske babyklær, trene og lunsje med venninner er nok ting jeg må vente med til permisjonen min starter, hvis det blir noe tid i permisjon før babyen kommer.

Back
Topp