Hva gjør dere med Vinterjakke??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Kjøper dere en egen jakke bare for å gå med disse md i vinter dere er gravide?? Eller finner dere på noe annet lurt??

Er jo så dyrt å kjøpe ny boblejakke som jeg ikke får brukt igjen

Enn så lenge passer Bergans jakka mi..
Og har en kåpe som nok går tiden ut siden den er så vid i utgangspunktet (SER jo at den ikke sitter så fint på men det får være!!)

Vurderer å kjøpe meg en billig boblejakke typ str L..
så en som kommer på nattåpent her til 199 - prøvde den og den er DIGER men tror det blir løsningen siden jeg ikke gidder bruke MASSE penger på en dyr og fin  som jeg får brukt i 2 mnd!!

Mamma kjøpte til meg [8|] Men den begnner å bli trang over magen [:-] Men jeg skal nok klare meg til februar [:D]

Jeg kjøpte meg mammavinterjakke for en mnd siden eller noe. Må ha på noe ute, og det er ingenting annet som passer. Problemet er at den ikke er spesielt varm, men bedre enn ingenting..  

her fekk jeg låne me go naboen min [:)]ho hadde en jakke stående i skape så ho sa at jeg kunne låne den til feb. så da slapp jeg å kjøpe noe nytt

Har en god vinterjakke som i utg.punktet var for stor siden jeg gikk ned ett par kilo etter jeg kjøpte den... den passer ennå. Håper og krysser fingrene for at den varer tiden ut, vis ikke må jeg kjøpe en billig en. Vil ikke bruke masse penger på det. De ekstra kiloene forsvinner jo igjen etter fødselen så!

Går med de jakkene jeg har, men får dem ikke igjen...haha.....et sjal i halsen hjelper---*fnis*

Jeg kjøpte nettopp en kåpe på Vero Moda. Den har snitt rett under puppene hvor det går utover, så masse plass:) Er sånn ballongformet, eller hva det heter... så kan jeg bruke den etterpå også, veldig greit...
litt dyr da men, 900 kr.
Veldig god og varm i hvert fall[:)]

ORIGINAL: Snickers

Går med de jakkene jeg har, men får dem ikke igjen...haha.....et sjal i halsen hjelper---*fnis*

sign :) trenger ikke gli igjen :)

Hittil har jeg brukt en kort kåpe jeg kjøpte på vero moda i fjord. Får bare igjen den øverste knappen, men når det ikke er så kaldt kan jeg bare ha den åpen med et skjerf i halsen. Når den ikke passer lenger har jeg fått låne en vinter jakke av stefaren min som passer bra når man er gravid. Litt stor nå, men når jeg vokser mer kommer den nok til å passe frem til frebruar.

Kjøpte boblejakke til 200kr på sparkjøp eg. Den duger enda ei stund og etter det blir det varme gensere osv. 

kjøpte samme ellos jakken som nevnt over etter tips her inne. betalte bare 239 + porto. ypperlig gravid jakke med plass til mage. Ellers har jeg fått en boblejakke som er for gravide (strikk i siden) av en kollega. Det får holde. Vinner ingen stilpriser i år, men gidder ikke brke så mye penger på å være vakker et par måneder.. 

det blir vell genser oppå genser o.s.v her... har arvet ei kåpe som vi jenter i familien har brukt mens vi går gravide, men magen min ser ut til å bli for stor til den etterhvert. Synes og det er for dumt å betale masse penger på en jakke jeg skal bruke i 3 mnd

Har kjøpt en kåpe med plass til mage, som ikke er mamma-modell. Denne er fra Vero Moda. I tillegg har jeg kjøpt en flece-jakke type
soft-shell fra Polarn O. Pyret....denne med glidelåser i siden som kan reguleres opp og ned alt etter som hvor stor magen er- GENIALT!!
Begge kjøpene er gjort etter avtale over finn.no, og de kostet meg vel 500 til sammen tenker jeg. Hvis du er av typen som takler å kjøpe brukt, er finn et fint sted.....søk på "mammaklær" for eksempel....

Jeg har en kåpe som går ut under puppene så der er det plass til magen, ellers får jeg akkurat igjen bergans jakken min... Og dersom alt skulle bli for lite tar jeg en av mannen sine jakker... Orker ikke kjøpe ny jakke nå...

ORIGINAL: Olline

Har kjøpt denne fra Ellos:
http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26374&productId=203309&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Plass til masse mage. Var tilbud da jeg kjøpte den, betalte bare litt over kr 200,- Er litt kort da, så kan være at den blir litt kald hvis det blir veldig kaldt ute, men da får man bare ha godt med klær under.

Elsker denne [:)] Ellers har jeg kjøpt et par andre fine ullkåper/ulljakker som er vide og går utover fra under puppene (HM og vero moda) [;)]
Kjøpte en allværsjakke i en str. større en jeg bruker til vanlig også, til litt med sporty bruk. Ble ikke noe Bergansbudsjett i år da, siden den blir for stor etter februar [8D]

har ikke kjøpt noenting så langt. Men søstra mi har en veldig fin gravidjakke som hun ikke lenger har behov for. Skal snakke med henne om jeg kanskje kan få den

jeg kjøpte bergans boblejakke i min vanlige str, den er veldig varm og god, så at jg ikke får den igjen frem til feb gjør ikke noe:) Da har jg jo en varm jakke til etterpå og(det som var meningen)[;)]

Back
Topp