Hva gjør dere med ting de vokser fra?

De klærne og tingene vi liker best kommer vi til å ta vare på. Er jo kjekt å ha hvis vi skal ha en til etterhvert :) Resten gir vi nok bort til noen som trenger det. Om vi skal kvitte oss med litt dyrere ting selger vi det på kjøp og salg facebook gruppene her i området.
 
Her har nesten alt i 44 og 50 gått til dukkene. Kommer til å ta vare på noen ting som de kan ha til egne barn om de vil. Foreløpig har de eldste lyst til at jeg skal ta vare på noe av det finaste og sødaste så da gjør jeg det. Resten går til fretex og blir solgt.
 
Ettersom dette er 1 mann pakker vi bort alt som vi eier og ikke har lånt. Såfremt det ikke er stygge flekker på som ikke går vekk;)
 
Her pakker vi det bort for enten å bruke det til en eventuell tredjemann eller gi det til svogeren min når han får barn.
 
Med første var jeg sikker på at jeg ikke skulle ha fler og hadde ikke lagringsplass heller så jeg ga bort nesten alt til venner som kunne bruke. :)

Denne gang skal jeg prøve å ta vare på klærne. Ikke fordi jeg tror vi skal ha fler, men fordi jentene skal kunne ha noe hvis de engang får barn :)
 
Har tenkt å legge vekk det han veks i frå etter kvart og sortere etter storleik. Vil spare det til nestemann. Det kostar jo dersom ein skal kjøpa heile tida..
 
Back
Topp