Hva gjør dere med ting de vokser fra?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Altså dere som er ferdig med barn.
Gir dere bort eller selger?
Jeg ga noe til Freetex med storebror husker jeg, men syns liksom noe er for fint eller dyrt til å bare gi bort.....selv om det ikke er allverden man sikkert får for det brukt.
Jeg er nemlig ferdig med både 50 og 56 og har IKKE tenkt å pakke det bort :)
Samme med gravidklær..
 
Vi skal pakke bort, da vi ønsker en tul om ikke alt for lenge. Det har liksom så liten verdi.
 
Legger det bort enn så lenge. Kommer til å gå gjennom det senere for å se hva jeg skal ta vare på, og hva som blir gitt bort. :) Tar iallefall vare på ull og dyrere plagg.
 
Kommer til å gi bort mesteparten, og prøver å selge de dyreste tingene som ull og utedresser på en Facebookgruppe i fylket som er sånn gi bort- selge- ønsker kjøpt- side...
Samme med gravidklær... Tar ikke vare på noe....
 
Last edited:
Tar vare på noen favorittplagg som de får selv (minneboks her også), noe tar vi vare på til evt flere barn eller nieser/nevøer. Resten blir levert inn i kleskonteinere eller kastet.
 
Har gitt bort en stor pose med 50-56 siden min hoppa rett over det. Men er brukt fra før da. Kommer til å samle på ting som jeg vet har vært dyrt og alt av ull. Men ellers vil jeg nok prøve å selge eller gi bort til noen som trenger det, eller til venner som venter barn feks :) ene venninna mi og jeg har ordna sånn at jeg låner ting av henne. Åsså får hun det tilbake når hun får barn igjen med noe av det jeg har som hun evt måtte trenge å sånn. Himla greit!
 
Tar vare på det enn så lenge..vi skal vel få noen tantebarn etterhvert så vi gir det bort:)
 
Har gitt bort det meste av jentungens klær til et barnehjem i russland. Lillebrors klær kommer gubbens fetter til å ta over:)
 
Tar vare på klærne enn så lenge. Blir fort en unge til om ett år eller to :)
 
Pakker vekk noe, gir vekk resten til lillesøster og veninner
 
Jeg vet ikke om vi er ferdige, så jeg sparer på det fineste og det som jeg liker best, men i veldig små mengder. Resten gir jeg til en venninne, hun har jobbet frivillig på et barnehjem i Afrika, og reiser ofte bort dit, samtidig som hun sender ned pakker :) det er koselig å tenke at de går til en god sak :)
 
Skal spare alt så jeg kan gi videre til ei venninne som har begynt å prøve.
 
Vi er ikke ferdige. Så her sparer vi på alt, men hun bruker fortsatt 50/56 enda så har ikke pakket ned noe enda
 
Back
Topp