Hva gjør dere med for små klær?

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Når barna vokser utav klærne sine, hva gjør dere med de klærne?

Her sparer jeg på klærne etter de eldste, slik at de yngre kan arve det. Sparer kun på det som er helt og pent.

Når de minste vokser utav klærne etterhvert, selges noe, resten putter jeg i disse uff kassene.
 
Noe tar jeg vare på, noe kaster jeg og resten gir jeg bort.
 
Har tatt vare på det meste foreløpig. Kan jo hende det kommer noen som kan arve :)
 
Har tatt vare på det meste foreløpig. Kan jo hende det kommer noen som kan arve :)

Det gjorde jeg også etter eldste.
Men nå er jeg ganske sikker på at det ikke kommer flere, så da kvitter jeg alt etter hvert som de vokser utav det ;p
Er glad jeg har spart på klærne, ellers hadde det blitt veldig dyrt
 
Vasker og pakker ned i esker det som er helt og pent. Resten går for øyeblikket til asylmottaker som ble satt opp her hvor jeg bor! Reparerer det før jeg sender det ditt.
 
Foreløbig sparer jeg til neste. Etterpå arver jeg nok bort eller donerer til uff/fretex eller slikt (det som er ødelagt og slikt kastes).
 
Tar vare på det meste til eventuelle søsken. Ting jeg ikke liker så godt går til innsamling. (Feil farge eller litt rar fasong, men selvsagt hele og fine)
 
Har solgt alt som barna etter hvert har vokst ut av.

Ikke så stor forskjell i alder på barna her, men yngste har nektet og gå med bukse, så hun har knapt arvet noe fra storesøster. Så her har jeg måtte kjøpt alt nytt til både storesøster og lillesøster. Dem er helt forskjellige i kles veien !
 
Kaster det som er slitt, resten samler jegvi klespakker som frøkna får selge på finn.no pengene får da selvfølgelig rett i sparegrisen. Gjør det samme med leker...
 
Det aller fineste har jeg tatt vare på, resten gir jeg bort.
 
Tar vare på helt tøy etter eldste.
Etter yngste har jeg tatt vare på noe, gitt bort og solgt resten.
 
Tar være på det fineste, og gir bort resten til familie eller Uff eller lignende. :)
 
Ei venninne har fått tilbudet om å få det hun kan tenke seg. Så regner med det i ull går dit, noe tar jeg vare på og resten blir solgt eller gitt vekk tenker jeg. Noe fikk frøkna med seg på skolen til innsamling til flyktninger :)
 
Back
Topp