Hva gjør dere med den våkne babyen?

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Som overskriften sier, hva gjør dere med babyen når den er våken?

Her prøver jeg å ha henne litt på magen mens jeg får henne til å snu hode fra side til side. Det samme mens hun ligger på rygg, prøver å få henne til å følge feks en leke fra side til side.

Prøver å få henne til å gjeipe og smile.

Løfter henne etter armene mens hun ligger på ryggen for å trene nakken.

Snakker med henne og synger.

Synes det er vanskelig å finne på noe. Er jo ganske enveis kommunikasjon.

Synes du gjør mye jeg!!:) Det er ikke så mye våkentid her egentlig, men gjør mye av det du skriver med det lille som er;)

Det er fordelt utover da.

Får dårlig samvittighet om jeg bare sitter med henne på fanget når hun er våkner uten å gjøre noe. Vet det bare er tull, da det sikkert er helt bra nok at vi bare stirrer på hverandre.

Feks ser jeg og gubben på tvserier på kvelden og hvis hun våkner så føler jeg liksom at vi må sette på pause til hun sovner/spiser. Kan ikke fortsette å se på mens hun sitter/ligger på fanget.

Det er fordelt utover da.

Får dårlig samvittighet om jeg bare sitter med henne på fanget når hun er våkner uten å gjøre noe. Vet det bare er tull, da det sikkert er helt bra nok at vi bare stirrer på hverandre.

Feks ser jeg og gubben på tvserier på kvelden og hvis hun våkner så føler jeg liksom at vi må sette på pause til hun sovner/spiser. Kan ikke fortsette å se på mens hun sitter/ligger på fanget.
Jeg føler akkurat det samme! Der blir nok lettere etterhvert når man får litt mer tilbake;)

Siste babyen min så her bare nytes den tiden babyen er våken. Så jeg sitter å studerer og suger til meg hvert eneste grimase, blikk osv, koser, snakker og koser igjen :)

Prater og koser :)

Ammer. ...

Lillegutt er ikke så mye våken ennå.. Men tar han med hvis jeg pusler med noe annet ved feks spisebordet, da ligger han i nestet på spisebordet vendt mot meg også synger jeg og snakker til han. Har han også på fanget og har prøvd å få han til å følge leker med øynene. Stryker og koser på han. Også driver vi med litt nakketrening i babygym. Men som sagt, er veldig lite våken ennå.. :)

Du gjør jo mye! Jeg prater veldig mye med han og prøver å lokke fram mange smil. Synger også, og lar han trene nakken sin litt.
Og kysser han masse! Er like før jeg spiser han opp! :D

Av og til, om han er fornøyd med det, lar jeg han bare ligge i vuggen mens jeg stuller på med andre ting.

Back
Topp