Hva gjør dere med babyen i løpet av en dag?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Sniker fra desember 2013 jeg....

Altså her er vi ute så ofte vi kan. En god del hjemme også. Grunnen til jeg skriver her, er fordi jeg lurer på hvor jeg kan finne babysvømming? Babycafe og åpen barnehage? Jeg har ikke fått dette med meg nei.

Bor i Oslo......
Åpen barnehage er det bydelene som driver, sjekk bydelens hjemmeside.
Babykafé finnes på Grunerløkka, Kanskje kommer kongen er det en som heter.
Babysvømming vet jeg ikke, hør på helsestasjonen om de vet om noe:)

Jeg synes det er kjempevanskelig å skaffe seg nettverk. Møter jo hyggelige folk, men jeg vil ikke være for påtrengende.
Savner Oslo veldig noen ganger, men jeg vil ikke flytte tilbake.
Kunne bare ønske at mine "gamle" venninner gadd å besøke meg. Har bodd her i over 5 år nå, har hatt besøk av en venninne en gang...

Jeg synes det er kjempevanskelig å skaffe seg nettverk. Møter jo hyggelige folk, men jeg vil ikke være for påtrengende.
Savner Oslo veldig noen ganger, men jeg vil ikke flytte tilbake.
Kunne bare ønske at mine "gamle" venninner gadd å besøke meg. Har bodd her i over 5 år nå, har hatt besøk av en venninne en gang...

Hvor bor du?

Jeg syns også det kan være vanskelig, i og med at jeg har bodd så mange forskjellige steder. Nå håper jeg at neste gang vi flytter blir siste gang. For jeg orker rett og slett ikke mer.

Hvor bor du?

Jeg syns også det kan være vanskelig, i og med at jeg har bodd så mange forskjellige steder. Nå håper jeg at neste gang vi flytter blir siste gang. For jeg orker rett og slett ikke mer.
Lillehammer. Sambo er herfra. Jeg traff han mens jeg studerte her, men da jeg var ferdig på høgskolen flyttet så mange av de jeg var blitt kjent med.

Back
Topp