Hva gjør dere idag ?

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hvilke planer har dere for dagen ?
Jeg selv skal i praksis og venter bare på at klokka skal gå så jeg kan reise dit :happy:
 
Hvilke planer har dere for dagen ?
Jeg selv skal i praksis og venter bare på at klokka skal gå så jeg kan reise dit :happy:
Jobb.. nettopp hatt en del møter så resten av dagen blir rolig. I ettermiddag er det fotballtrening på eldste og besøk av bestekompisen til minsten. Travelt, men kjekt:)
 
Hvilke planer har dere for dagen ?
Jeg selv skal i praksis og venter bare på at klokka skal gå så jeg kan reise dit :happy:
Har fridag :) vært hos frisøren og nå litt husvask! Noe positivt med å jobbe turnus! Ser du skal i praksis, kan jeg få spørre hva du studerer? :)
 
Har fridag :) vært hos frisøren og nå litt husvask! Noe positivt med å jobbe turnus! Ser du skal i praksis, kan jeg få spørre hva du studerer? :)
Så deilig ! Jeg studerer sykepleie :happy: så turnus livet her også nå noen uker til ! Hva jobber du med?
 
Ferdig på jobb nå, så jeg skal bare ta en pust i bakken før jeg henter lillemann i barnehagen!:Heartred
 
Idag har jeg styret litt rundt, fikk barnevakt til mini og eldste sitter på med noen til trening idag. Så da ble det litt roligere på meg med all den kvalmen :hilarious: utslitt etter noen timer på farten så sovnet hardt og godt ista :hilarious:
 
Idag er mine barn på besøk hos mormor og bestefar, og jeg fikk være barnevakt noen timer mens gubben spiller. Da ble det bæretur ! Alt for lenge siden sist, da mitt bærebarn nå er 5 år og jeg har dårlig rygg :hilarious:
 

Vedlegg

  • 89FCD315-6A02-4F71-A94E-75F4144D8989.jpeg
    89FCD315-6A02-4F71-A94E-75F4144D8989.jpeg
    5,2 MB · Visninger: 10
Idag er mine barn på besøk hos mormor og bestefar, og jeg fikk være barnevakt noen timer mens gubben spiller. Da ble det bæretur ! Alt for lenge siden sist, da mitt bærebarn nå er 5 år og jeg har dårlig rygg :hilarious:
Så koselig med bæring. Bærer du i sjal?