Hva gjør dere i ventetiden?

Catbar

Betatt av forumet
Hva bruker dere ventetiden på?
Jeg kjeder meg så veldig. Har liksom gjort klart alt, så nå er det bare å vente i 2-3 uker!!
Kom gjerne med gode råd til tidsfordriv.
 
Strikke, vaske vinduer og diverse, rydde i skap og overalt egentlig, handle og pakke julegaver, skrive julekort, bake, treffe venner, ta storesøster ut av bhg for en kosedag, eller bare se på tv og slappe av en hel dag...

Jeg synes ikke det er noe vanskelig å fylle dagen iallefall :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har stikk motsatt problem:) syns det går altfor fort... Jeg har heldigvis ikke termin før 1 juledag, håper virkelig ikke noe skjer før, helst vil jeg vente til over nyttår!
Jeg har mye å henge fingrene i, både ift jul og baby!

♡ appen ♡
 
Jeg har stikk motsatt problem:) syns det går altfor fort... Jeg har heldigvis ikke termin før 1 juledag, håper virkelig ikke noe skjer før, helst vil jeg vente til over nyttår!
Jeg har mye å henge fingrene i, både ift jul og baby!

♡ appen ♡

Har det akkurat som deg! Men termin andre juledag riktignok. Fortsatt i full jobb og 50% skole i tillegg. Heldigvis fortsatt i form til å trene enda, og når jeg legger til en treåring og opppussing så går tida raskt nok i massevis.
Ser på det som helt uaktuelt at jenta i magen skal komme før termin. DET har jeg ikke tid til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
gjør ikke spes. mye, men dagene flyyyr av sted. huset er rydda og rent hele tiden eneste :) har hatt en del ting på planen noen dager, frisørtime, kiropraktor, jordmor osv... snuppis på 5 har en del fri og ellers korte dager i bhg. tar meg en økt på dagen som nå og bare slapper av. skal si at i dag har jeg sovet på soffan etter bhg-levering, helt vrak. termin om 12 dager:p
 
har tatt unna 80% (xsmile9) av julepakkene og pakka inn, sånn at det ikke blir stress i desember. den mnd. skal nytes, kun småhandle siste greiene og kooose oss ;)
 
Syr babyteppe nå :) når jeg er ferdig med det går jeg over på scrapbooking :) holde på med eget babyalbum til lillegutt :)
Dagene går veldig fort da, så håper jeg rekker å bli ferdig :) .. (Mulig fordi jeg sover til 12 hver dag) :p
 
Foreløpig gjelder det å komme seg gjennom de siste dagene på jobb - uten å glemme noe. Siste dag på mandag etter det er planen å fikse ferdig julegavene, lage pakkekalender til storebror, bake berlinerkranser og diverse julegodis, fikse huset og pynte til jul (litt på forhånd i år...), handle inn og vaske litt babytøy, fikse vogna og bilstolen, kose masse med storebror - ja også kanskje slappe av litt da, og gå noen skikkelige turer med stakkars vofsen som har blitt litt forsømt i det siste. Og så håpe at jeg føler meg noenlunde ferdig i tide før knøtt melder sin ankomst... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Holder på å gå på veggen!!!!
Har noen gode dager der jeg får gjort litt ærend.
 
Slapper av en del. Prøver å få gjort litt husarbeid og skal de neste ukene gjøre klart siste rest til babyen (re opp seng og vogn ++). Ellers håper jeg at jeg orker å bake noen julekaker :)
 
Aaaah, jeg gleder meg til å kjede meg! Har 8 dager igjen på jobb, og må si at det både gir og tar energi... Jeg gleder meg til å bruke mer tid med kjæresten, datteren og hunden, og til å kunne slappe av på sofaen og se "Solsidan" (anbefaler hele serien til alle, men spesielt til de som er i den fasen i livet der man venter barn!). Så skal jeg lese bøker, gå turer i skogen, og gå på cafe og kjøpe en kopp kakao og lese avisa, eller blader, eller bare se på folket! Hehe, litt sært, kanskje... Gleder meg i alle fall veldig!!!! Jeg vil også strikke, broderte, lære meg å spille gitar, osv, osv, osv, men må være realistisk. Døgnet har ikke så mange timer, og jeg vil først og fremst hvile meg og være sammen med familien!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp