Hva gjør dere i varmen?

Pingo87

Betatt av forumet
Skal ikke klage.... Men holder på å bli litt smågal i denne varmen. Har gitt opp stranda for en stund siden da han ikke vil ligge i uv teltet. Var på sjøen en del tidligere i sommer, men nå er det ikke like lett lenger det heller. Blir mest bading i plaskebassenget på verandaen, hvor vi kan være i skyggen.
Hva gjør dere?
 
Venter og ber hver kveld om regn og kaldere vær :hilarious:
På formiddagen er stua levelig, så da er vi inne. Fra 13 blir det etterhvert kokvarmt inne, så da er vi ute i skyggen fra parasol hvis det er vind. Vi kan også ta vogna og ta buss noen stopp så vi er i nærheten av kjøpesenter med aircondition, triller litt rundt og inn i en butikk når det blir for varmt (etter typ 10min), også bussen hjem etter hvert. Stranda har vi prøvd litt, det blir 2 timers utflukt for maks 10 minutters bading og lillegutt sover dessuten best i senga si hjemme nå i varmen. Så ja, jeg føler meg egentlig litt fanget av varmen og savner skikkelig å gå på lange trilleturer :)
 
Venter og ber hver kveld om regn og kaldere vær :hilarious:
På formiddagen er stua levelig, så da er vi inne. Fra 13 blir det etterhvert kokvarmt inne, så da er vi ute i skyggen fra parasol hvis det er vind. Vi kan også ta vogna og ta buss noen stopp så vi er i nærheten av kjøpesenter med aircondition, triller litt rundt og inn i en butikk når det blir for varmt (etter typ 10min), også bussen hjem etter hvert. Stranda har vi prøvd litt, det blir 2 timers utflukt for maks 10 minutters bading og lillegutt sover dessuten best i senga si hjemme nå i varmen. Så ja, jeg føler meg egentlig litt fanget av varmen og savner skikkelig å gå på lange trilleturer :)

Ja jeg begynner nesten å få litt klaustrofobi av hele varmen - hvis det går an:) Å gå på tur blir en svett og varm affære for oss begge- han blir varm og sint og får ikke sove i vogna som han pleide. Han elsker å bade, så har prøvd å dra og bade noen ganger, men så er det den sola da.. Der det er langgrunt er det ikke noe særlig med skygge, så det blir en kort seanse.
 
Syns det var helt herlig og komme hjem til California jeg [emoji846] Varmt her også, men sola går ned litt etter 20.00 og temperaturen dropper til 13-14 grader på natta [emoji7][emoji1305] pluss at vi har air con som vi kan sette på på ettermiddagen.
 
Snuppa tåler en del varme faktisk. Men er nok genetisk.
Men vi er ute å triller, ikke så mye som jeg vil da hun sover best i seng og er litt for utålmodig til å sitte lenge i vogn, må stoppe ofte å la henne herje fra seg før vi går videre. Hun står og går med støtte.
Hun er med å bader når vi gjør det, går fint. Har uv telt også.
 
Vi koser oss. Ser heldigvis ut som at hun tar etter meg og liker seg i varmen [emoji4]

Vi triller, bader (både ute i basseng og i sjøen, og i svømmehallen), leker i skyggen på terrassen eller i uv-telt, utforsker gresset, osv. Gjør egentlig mye det samme som til vanlig [emoji4]
 
Back
Topp