Hva gjør dere i løpet av en dag?:-)

Verpesyk<3

Disney
Merker at lillegull begynner å bli mer og mer våken nå, og lurer litt på hva dere andre gjør i løpet av en dag? Både i løpet av våkenperiodene og når de sover?:-)

Her er det veldig det samme oppigjen, vi står opp i 10 tiden, spiser så trener vi på magen og en annen øvelse hun har fått fra fysio, så er det mat igjen, så triller vi tur, så mat og trening/kos, sove litt, mat og trening/kos, tur igjen, mat og trening/kos før stell og leggetid. Hun spiser hver 2 time :) før var det nesten bare mat og soving hele døgnet og noen små våkenperioder med kos.

Det går i mating, kos, stell, trilletur, husarbeid, soving og matlaging. Fram til storebror hentes i bhg. Så går det i mer matlaging, spising, enten rolig ettermiddag med bare oss eller alle fire i familien som gjør ett eller annet også er både baby og treåring i seng ca 1930.

Trilleturer, kos og skravling når vi er hjemme :) Men vi er litt på farta da jeg har endel venninner som også er hjemme nå :) Når han sover er det som regel husarbeid ;) Også er vi på barseltreff en gang i uken :)

Her føler jeg ikke at jeg får gjort så mye annet enn å sitte me lillegull i armene/bære... han er så utrolig urolig, gråter og surker mye, sover urolig på dagen også, våkner ofte med skrik etter kort tid. Hadde det ikke vært for de øyeblikkene han er fornøyd og smiler og pludrer, så hadde jeg gått på veggene. Håper det blir bedre for stakkars gutten min snart. Føler jeg ikke får gitt nok oppmerksomhet til de to storesøskene heller.

Jeg er mye på farta. Møter venninner og andre mødre for trilleturer, kafé turer, shopping etc. Henter storebror i Bhg også er det å pusle litt hjemme, sette på klesvask, oppvaskmaskina etc. Fra kl 1600 og utover så går det mye i amming frem til han legger seg kl 2100. Men min sover og spiser. Han er fornøyd.

Her føler jeg ikke at jeg får gjort så mye annet enn å sitte me lillegull i armene/bære... han er så utrolig urolig, gråter og surker mye, sover urolig på dagen også, våkner ofte med skrik etter kort tid. Hadde det ikke vært for de øyeblikkene han er fornøyd og smiler og pludrer, så hadde jeg gått på veggene. Håper det blir bedre for stakkars gutten min snart. Føler jeg ikke får gitt nok oppmerksomhet til de to storesøskene heller.
Dette er akkurat som jeg skulle sagt det selv.. Har det helt likt som deg!

Trilleturer, mye kos hjemme, cafebesøk, besøker familie/venner.. Skal snart ha henne på barnepassen på sats for å trene også på dagtid.. Gleder meg og kvier meg litt egentlig.. Blir rart å overlate henne til andre (kjenner de som jobber i barnepassen da..er sjefen deres ;))
Men det er litt skummelt selv om jeg bare er et steinkast unna!

Back
Topp