Ellis87
Forelsket i forumet
Jeg digger skam hihi tror det er mange fler over 15 som ser påHer blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg digger skam hihi tror det er mange fler over 15 som ser påHer blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta
Her blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta
Hører ikke til forumet her, men hva skal du ha eksamen i? Sitter å leser selv, og litt godt å se at det er fler i samme båtJeg skulle egentlig lese til eksamen men formen er ikke på topp . Veldig trøtt / sliten i dag så sofa tjeneste i flere timer nå
Driftsregnskap og budsjettering . Forsatt har bøkene i nærheten og sier hele tiden skal lese nåHører ikke til forumet her, men hva skal du ha eksamen i? Sitter å leser selv, og litt godt å se at det er fler i samme båt
Jeg også, er omringet av bøker, men klarer ikke å starte :/ Jeg har eksamen i pedagogikkDriftsregnskap og budsjettering . Forsatt har bøkene i nærheten og sier hele tiden skal lese nå
Hva med deg ?
På dagen er jeg kvalm og trøtt på kvelden ingen motivasjon hehehe uff bra kombinasjonJeg også, er omringet av bøker, men klarer ikke å starte :/ Jeg har eksamen i pedagogikk
Du har nå i hvert fall en unnskyldning eller, unnskyldningen min er en aktiv 2 åring på dagen og en sliten mamma på kveldenPå dagen er jeg kvalm og trøtt på kvelden ingen motivasjon hehehe uff bra kombinasjon
Hehe bra vi har en unnskyldning nå, så mindre dårlig skyldfølelseDu har nå i hvert fall en unnskyldning eller, unnskyldningen min er en aktiv 2 åring på dagen og en sliten mamma på kvelden
Er ikke sikkert sensor bryr seg stort daHehe bra vi har en unnskyldning nå, så mindre dårlig skyldfølelse
Heheheh de ihvertfall bryr seg ikkeEr ikke sikkert sensor bryr seg stort da