Ellis87
Forelsket i forumet
Jeg digger skamHer blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg digger skamHer blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta![]()
Her blir det SKAM på tv'n, jeg er hekta![]()
Hører ikke til forumet her, menJeg skulle egentlig lese til eksamen men formen er ikke på topp . Veldig trøtt / sliten i dag så sofa tjeneste i flere timer nå![]()
Driftsregnskap og budsjettering . Forsatt har bøkene i nærheten og sier hele tiden skal lese nåHører ikke til forumet her, menhva skal du ha eksamen i? Sitter å leser selv, og litt godt å se at det er fler i samme båt
![]()
Jeg også, er omringet av bøker, men klarer ikke å starte :/ Jeg har eksamen i pedagogikkDriftsregnskap og budsjettering . Forsatt har bøkene i nærheten og sier hele tiden skal lese nå
Hva med deg ?![]()
På dagen er jeg kvalm og trøtt på kvelden ingen motivasjon hehehe uff bra kombinasjonJeg også, er omringet av bøker, men klarer ikke å starte :/ Jeg har eksamen i pedagogikk![]()
Du har nå i hvert fall en unnskyldningPå dagen er jeg kvalm og trøtt på kvelden ingen motivasjon hehehe uff bra kombinasjon![]()
Hehe bra vi har en unnskyldning nå, så mindre dårlig skyldfølelseDu har nå i hvert fall en unnskyldningeller, unnskyldningen min er en aktiv 2 åring på dagen og en sliten mamma på kvelden
![]()
Er ikke sikkert sensor bryr seg stort daHehe bra vi har en unnskyldning nå, så mindre dårlig skyldfølelse![]()
Heheheh de ihvertfall bryr seg ikkeEr ikke sikkert sensor bryr seg stort da![]()