Hva gjør dere i kveld?

Sane

Glad i forumet
Hva skal dere gjøre i kveld?

Her blir det å holde kvalmen i sjakk pg muligens Grand prix:oops:

Ha en fin lørdagskveld, jenter!

Jeg skal flate ut på sofaen med netflix og snop, var i Sverige i går så lageret er fyllt opp :-P Gubben skal jobbe natt så regner med at vi tar en bedre middag før han drar.

Grand prix-fest med quiz, avstemming til hver sang, singstar og fest etterpå :p en tradisjon her i gjenget som begynte veldig ironisk, bare en anledning til å samles og kritisere det cheesy programmet. Til dels det enda, men veldig gøy :)

Har bare lyst til å sove :P
Er hos svigerinna mi nå med familien, regner med en eller to av ungene blir igjen her når vi skal hjem om litt. Blir nok bare sofaen og godteskåla på meg i kveld

En hjemmelagd pizza er strax klar. Har mamma på besøk. Har handle nytt vaskerom på IKEA i dag. Så sofaen resten.

Jeg skulle egentlig lese til eksamen men formen er ikke på topp . Veldig trøtt / sliten i dag så sofa tjeneste i flere timer nå :p

Jeg skal flate ut på sofaen med netflix og snop, var i Sverige i går så lageret er fyllt opp :-P Gubben skal jobbe natt så regner med at vi tar en bedre middag før han drar.
Noen tips til gode filmer?

Prøver desperat å koke sammen noe i en oppgave som skal leveres til veiledning på 17. Mai! -,-
Kommer ikke så veldig langt, konsentrasjonen min er sånn ca null..

Ellers så tenker jeg at vi skal kose oss med MGP - Ikke det at det er så fantastisk, men jeg synes faktisk det er litt humoristisk med alle disse rare innslagene. Gleder meg til å se han russeren som alle har snakket om.

Må vel sette igang med prosjektoppgaven som skal være ferdig snart selv om jeg er skikkelig trøtt og sliten og super kvalm i dag så frister mest å bare ligge langflat på sofaen.... Får vel gjøre noe godt det er noen fridager fremover nå som kan brukes til denne oppgaven :) før siste innspurt til eksamen...

Er hos et vennepar. Står øl og vin på bordet å jeg har bare dumme unnskyldninger for ikke å drikke. Mn ammer enda jenta mi så skylder på det :)

Nei :-P Jeg har nylig oppdaget Orange is the new black, hekta!
Ja, den er bra!! Ser The Americans nå, men siden mannen ikke er hjemme (vi ser den sammen), så leter jeg etter en god film.

Ja, den er bra!! Ser The Americans nå, men siden mannen ikke er hjemme (vi ser den sammen), så leter jeg etter en god film.

Jeg syns det er så mange utdaterte og dårlige filmer på netflix, vanskelig å finne noe bra. Så om du finner noe, rop ut! :-D

Har akkurat hatt min ene søster på besøk, og jeg fortalte henne at jeg er gravid! (er 5+5 i dag)
Hun ble veldig glad, vi gråt og lo om hverandre. Hun gleder seg veldig på våres vegne. Alt ble plutselig veldig mye mer virkelig! ❤

Nå ligger jeg i sofaen og ser på Eurovision med P3morgen!

Jeg var en liten tur på besøk hos kusina mi som vet om graviditeten først. Hun er super-engasjert, så det er veldig hyggelig :)

Etterpå var jeg innom å hilsa på vennegjengen som hadde vors i dag. Skyldte på vondt i hodet, men var i det minste innom en times tid for å hilse på.

Nå er det sofaen som gjelder med potetgull og dip! Første gang jeg har en utskeielse siden jeg fikk vite om graviditeten.
6 uker i dag, må vel være lov å feire litt? ;)

Har vært på middag hos pappa, så nå ligger vi p sløver forran tv. Blir straks kvelden her.. Stuptrøtt :rolleyes:

Back
Topp