Hva gjør dere i kveld?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er så stille her:)
Her jobber mannen kveld å jeg sitter å ser på en serie å virkelig sløver :p

Rolig kveld her også :) bare sett en film. Er så trøtt mye av dagen, så gjør ikke mer enn jeg må ;)

Samme her :) mannen jobber offshore og eg er derfor heime åleine for tida.. så nå sitter eg med strikketøyet i fanget å ser tv ;)

Rolig kveld her også :) bare sett en film. Er så trøtt mye av dagen, så gjør ikke mer enn jeg må ;)
Er å veldi trøtt å serlig etter jobb :/ skulle ha satt på en tørketrommel men jeg orker ikke :o sank rett ned i sofaen etter ungene gikk i seng å der har jeg jammen blitt :p

Har satt inn i oppvaskmaskinen, vaska klær, lagt sammen klær, hengt opp klær :D Laget meg 2 ostesmørbrød med utrolig masse ost, og nå er blitt kvalm igjen :p Også ser jeg på frustrerte fruer på viaplay, morro og se gamle episoder :smug: Må vel snart legge meg, skole igjen imorgen :hungover:

Har satt inn i oppvaskmaskinen, vaska klær, lagt sammen klær, hengt opp klær :D Laget meg 2 ostesmørbrød med utrolig masse ost, og nå er blitt kvalm igjen :p Også ser jeg på frustrerte fruer på viaplay, morro og se gamle episoder :smug: Må vel snart legge meg, skole igjen imorgen :hungover:
Wow :o så effektiv å flink du er da :D :D har virkelig fortjent litt tv tid :D

Hehe, er alene i ukedagene med 2 barn så må vist bare, selv om jeg helst bare vil se på tv og ligge på sofaen :D Men jeg mener at man har virkelig lov til og sløve når man er gravid. Eneste gangen i livet man faktisk virkelig har lov til det :D
Er å alene med to nå :p han jobber kvelder :p men han er heldigvis flink å gjør husarbeid før han går så er ikke så mye å gjøre her egentlig :p

Ja, må si du har vært effektiv og flink :) ikke dårlig. Har masse jeg burde gjort selv, men orker ikke. Får ta det i morgen :)

Egentlig ikke, men når man må begynne og gå uten truser er det vel gjerne på tide og vaske litt klær :P Er lov og utsette når man er litt skral i skrotten :)

Hahaha ja da er det på tide heldigvis har vi mye klær så selv om det er fullt på vaskerommet er det enda klær i skapene :p det har jeg vert å sjekka :p haha :p

Back
Topp