Hva gjør dere i kveld?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg og ungene har vært å gått tur i skogen med fakler, nissegrøt og pepperkaker til nissen. Nå har ungene lagt seg, og jeg sitter å ser litt på "kvelden før kvelden" på nrk. maten og desserten er ferdig, klærne er funnet frem, pakkene ligger under treet. Håper på å få sove lenge i morra, og bare nyte dagen.

Hva gjør du i kveld?

jul.jpg

Last edited:
Barna er komt i seng, og jeg er akkurat ferdig med å vaske ferdig huset til i morgen! Ribba er lagt i vann og julestrømpene er hengt på døra til barna!

Nå blir det bare søving på sofaen før det er leggetid!:)

Juletreet er pyntet, grøten er satt ut til nissen og ungene er i seng :)
Ellers i dag har jeg laget dessert..
Slapper av med kvelden før kvelden på nrk :)
Skal snart vaske gulvet i stua og henge opp julestrømpene til barna!

Akkurat nå ligger jeg på sofaen og spiser potetgull:-P

Har vært på jobb i dag, og så handla jeg den siste julegaven rett etterpå.

Ellers skal vi ikke gjøre noe mer i kveld, annet enn at jeg må pakke inn tre gaver.

Har rydda huset. Pakket sammen julegaver, hundeutstyr og det vi selv trenger siden vi skal inn til mamma i morgen og overnatte der.
Nettopp blitt ferdig med å klippe klør på begge hundene og nå skal de bades og børstes. Så skal jeg selv dusje og vurdere å farge håret :P

Ser på "hjelp, det er juleferie" på Max :-)

I senga med en snorkfrøken ved min side:-)

Vi har vært på låven med grøt til nissen, og jaggu dukket han opp også:p
Også har vi pyntet juletre, jeg har fylt tre julestrømper, pakket inn den siste gaven, laget godteskål til i morgen, tatt et glass vin hos mamma og nå er det senga pga tidligvakt i morgen:D

Vi har feira litt jul hos mamma idag :) God mat, god stemning, glede, pakker og masse dessert :D Nå har jeg akkurat kommet hjem, og har gjort meg klar for å ta kvelden, sånn at jeg får ladet opp til nok en fin dag imorgen :D

Har sett på samboer pynte juletreet mens jeg ammet :P faktisk han som har pynta alt til advent og jul i år :-)

Så på kvelden før kvelden en times tid før det var på tide å prøve å legge lillemor. Men ho var litt urolig i kveld så vi er våkne enda :P

Back
Topp