Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk... har bestilt et idag.. nede på den ene guldsmeden her i byen.
Ja, det er noen gullsmeder som har de. Hvordan skal du lage det? Scrapbook? Koselig med minner <3takk... har bestilt et idag.. nede på den ene guldsmeden her i byen.
har vært å kjøpt inn endel stuff til det ene minne-prosjektet mitt også... gleder meg til å starte.
Har endelig fått bestilt ny glassplate til ei hylle som vi tidligere har hatt en masse glass på.Ja, det er noen gullsmeder som har de. Hvordan skal du lage det? Scrapbook? Koselig med minner <3
Ja, er spent på å se. Jeg ser ofte innom den gruppa så da får jeg kanskje sett litt hvordan det blir. Viktig å føle en får gjort noe fint og verdig for den lille iallefall.Har endelig fått bestilt ny glassplate til ei hylle som vi tidligere har hatt en masse glass på.
men nå skal hylla få en anna rolle... håper jeg får det til sånn jeg ønsker oppe i hode mitt.
Men først skal jeg nok prøve å spise litt, og kanskje rydde litt (for gubben og ungas skyld)
før jeg skal kose meg med å åpne posen og pakke ut.
Tenker det blir noen bilder av diversse ting og tang underveis, men legger nok det ut inne under "vi som har mista"
men resultatet til slutt klarer jeg nok ikke holde for meg selv, hvertfall ikke om jeg blir fornøyd,
så det ender sikkert opp her inne også første gang jeg har følt meg oppspilt og gla etter Munin!