Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, nå fikk jeg også lyst på taco og is haha. Vi venter på at Nokas begynner, sett den mange ganger før menAh, det hørtes digg ut.
Jeg sitter stappmett etter å ha spist altfor mye taco. Tenkte å sette på Gangster Squad med samboern, og spise Dumle-is som vi kjøpte fra HjemIs-bilen... Mmmmm.......
Regner det hos dere? :/ sløving er godt en gang i blandt detNaaam! Det hørtes godt ut sløving på sofaen i heeele kveld! MÅ dessverre tvinge på meg regnklær for å gå ned med bossdunken men, det får jeg vel klare
Det er virkelig velfortjent da ja Hørtes ut som en skikkelig slitsom dag. God klem til degHar parkert meg i sofa totalt utslitt i hodet og kropp etter en tøff dag på jobb hvor jeg har vært en god del av dagen alene og er i tillegg ny på stedet (bare hatt 3 opplæringsvakter og 2 ordinære vakter før i dag), kom hjem til en 2,5 åring som har trasset og testet grenser noe så enormt, konstant til han la seg...
så resten av kvelden er velfortjent avslapping i sofa spør du meg ;-) hehe
Det HØLjER ned!Regner det hos dere? :/ sløving er godt en gang i blandt det
Oi! Det som er godt med våren, sommeren og høsten er at det kan regne da du legger deg - det er så godt å høre på!! hihiDet HØLjER ned!
Da fortjener du soffan i kveld jaHar parkert meg i sofa totalt utslitt i hodet og kropp etter en tøff dag på jobb hvor jeg har vært en god del av dagen alene og er i tillegg ny på stedet (bare hatt 3 opplæringsvakter og 2 ordinære vakter før i dag), kom hjem til en 2,5 åring som har trasset og testet grenser noe så enormt, konstant til han la seg...
så resten av kvelden er velfortjent avslapping i sofa spør du meg ;-) hehe
Brødskive med tomat og majones super super godt!Har inntatt sofan etter konfirmasjon i dag og lurer på hva i alle dager jeg skal lage meg til kveldsmat
Brødskive med tomat og majones super super godt!
Skjønner tankene dineGjør egentlig ingenting... sitter og drømmer og tenker
kjenner på sorgen
og ikke minst på ønske om å ha kunnet vise fram skatten min som mammar flest vil med sine nye gull!
Titter litt på foruma og face, men ganske stille
Sitter også å leiter etter et smykke av et eller anna slag som kan representere lille Munin
Skjønner tankene dine
Jeg har et smykke som symboliserer min englejente, det er et smykke fra englebarn som heter himmelbarn <3 englebarn har mange forskjellige smykker som symboliserer barna og også et for de som ikke fikk være med. Et lite tips iallefall