Hva gjør dere i kveld? :)

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg og lille søstra mi holder på å lage innbakte horn med ost og skinke, kanelsnurrer og skoleboller ;) mens det hever ser vi på reptiler av nattpatruljen. Herlige søndag!

Ah, det hørtes digg ut.
Jeg sitter stappmett etter å ha spist altfor mye taco. Tenkte å sette på Gangster Squad med samboern, og spise Dumle-is som vi kjøpte fra HjemIs-bilen... Mmmmm....... :)

Naaam! Det hørtes godt ut:) sløving på sofaen i heeele kveld! MÅ dessverre tvinge på meg regnklær for å gå ned med bossdunken men, det får jeg vel klare:P

Ah, det hørtes digg ut.
Jeg sitter stappmett etter å ha spist altfor mye taco. Tenkte å sette på Gangster Squad med samboern, og spise Dumle-is som vi kjøpte fra HjemIs-bilen... Mmmmm....... :)
Åh, nå fikk jeg også lyst på taco og is :p haha. Vi venter på at Nokas begynner, sett den mange ganger før men :)

Naaam! Det hørtes godt ut:) sløving på sofaen i heeele kveld! MÅ dessverre tvinge på meg regnklær for å gå ned med bossdunken men, det får jeg vel klare:P
Regner det hos dere? :/ sløving er godt en gang i blandt det ;)

Her blir det sløving på sofan :) Har bakt rundstykker idag, og koste meg med det til kveldsmat :) Så nå er det bare å ta det med ro resten av kvelden :) merker bekkenet gjør litt vondt idag, så har nok stått for mye :P

Her blir det sløving på sofaen i hele kveld og så regner jeg med at jeg legger meg tidlig :P Feiret 2 års dagen til jenta vår i går og idag har vi hatt noen venner på besøk på rester fra i går. Så nå er ho mor sliten hehe

Har inntatt sofan etter konfirmasjon i dag og lurer på hva i alle dager jeg skal lage meg til kveldsmat :p

Har parkert meg i sofa totalt utslitt i hodet og kropp etter en tøff dag på jobb hvor jeg har vært en god del av dagen alene og er i tillegg ny på stedet (bare hatt 3 opplæringsvakter og 2 ordinære vakter før i dag), kom hjem til en 2,5 åring som har trasset og testet grenser noe så enormt, konstant til han la seg...

så resten av kvelden er velfortjent avslapping i sofa spør du meg ;-) hehe

Har parkert meg i sofa totalt utslitt i hodet og kropp etter en tøff dag på jobb hvor jeg har vært en god del av dagen alene og er i tillegg ny på stedet (bare hatt 3 opplæringsvakter og 2 ordinære vakter før i dag), kom hjem til en 2,5 åring som har trasset og testet grenser noe så enormt, konstant til han la seg...

Det er virkelig velfortjent da ja :) Hørtes ut som en skikkelig slitsom dag. God klem til deg :)

tusen takk for klemmen :-) det gjør alltid godt :-)

Da fortjener du soffan i kveld ja :)

Har inntatt sofan etter konfirmasjon i dag og lurer på hva i alle dager jeg skal lage meg til kveldsmat :p
Brødskive med tomat og majones ;) super super godt!

Kvelden har blitt benyttet i sofaen med flere episoder av "switched at birth";) Tror mannen kan være glad han er på jobb disse dager, blitt altfor avhengig! Hadebra til mitt sosiale liv:D Godt jeg bor i Bergen hvor jeg kan skylde på regnet og den kalde temperaturen;)

Gjør egentlig ingenting... sitter og drømmer og tenker
kjenner på sorgen
og ikke minst på ønske om å ha kunnet vise fram skatten min som mammar flest vil med sine nye gull!

Titter litt på foruma og face, men ganske stille
Sitter også å leiter etter et smykke av et eller anna slag som kan representere lille Munin

Gjør egentlig ingenting... sitter og drømmer og tenker
kjenner på sorgen
og ikke minst på ønske om å ha kunnet vise fram skatten min som mammar flest vil med sine nye gull!

Titter litt på foruma og face, men ganske stille
Sitter også å leiter etter et smykke av et eller anna slag som kan representere lille Munin
Skjønner tankene dine :(
Jeg har et smykke som symboliserer min englejente, det er et smykke fra englebarn som heter himmelbarn <3 englebarn har mange forskjellige smykker som symboliserer barna og også et for de som ikke fikk være med. Et lite tips iallefall

Skjønner tankene dine :(
Jeg har et smykke som symboliserer min englejente, det er et smykke fra englebarn som heter himmelbarn <3 englebarn har mange forskjellige smykker som symboliserer barna og også et for de som ikke fikk være med. Et lite tips iallefall

ååå... har du link???

Back
Topp