Hva gjør dere i kveld?:)

Knerten&Mamma'n

Betatt av forumet
Ja det lurer jeg på en fredagskveld:P

Her er mini lagt etter å ha fått være litt lenger oppe i dag,så nå blir det å krype opp i godstolen,tenne litt lys,slenge solbærsafta og isbitene på bordet og se på Norske Talenter:)

Er det noe liv her i kveld?:)

Ligger i senga og ser på Sons ofte anarchy med gubben.. Skal snart ned og lage no mat (igjen), og se norske talenter etterhvert :)

Åh takk holdt på og glemme norske talenter :D

Sitter i sofaen og verker i ryggen etter bikkja løp meg ned forrige uke...Blitt noe bedre men kjenner det godt om kvelden...Helt utrolig at jeg ikke SA....

Samboeren er på fest, jeg har jobbet idag pluss at jeg skal på tidlig vakt i morra så da må det lades opp... Så ikke lenge før jeg legger meg...Tar på og være gravid og jobbe masse...pluss pluss... 

Puh! Egentlig gått i ett.. I morgen er vesla 2 år så skal feires.. Har derfor vært på storhandel, lagt snuppa, vasket leiligheten (det er i de anledningene jeg er glad for at vi fortsatt bor i leilighet og ikke hus) og sett på norske talenter. Nå er det pause så må jo innom her og hilse på og tasser snart i sengen

Ønsker alle en topp kveld!! Med alle de fine små i magene våre!

Her er det kosebukse og go`stolen foran tv`n!! Med masse tente lys, og spist hjemmelaga pizza :) Er så trøtt og energiløs om dagen at det blir vel snart senga, tenker jeg!!
Ha en riktig fin fredagskveld der ute 

Woooow! Stuptrøtt nå! *gjeeesp* kanskje ikke så rart etter å ha vært oppe kl 04 i dag tidlig for å rekke jobb men nå er det natta etter en altfor lang dag:) Gratulerer med 2åring i hus i morgen Alveskatt,håper dere får en fin feiring:D Håper alle andre har en fin kveld videre,og en fortsatt god helg:D

Back
Topp