Hva gjør dere i DPO land?

Navaje

Forelsket i forumet
Hva bruker dere tida på i DPO land for å få tida til å gå? Å hvordan skal jeg ikke tenke på det, slik som ALLE sier?
 
Det vanlige: jobber, spiller i korps, sovner alt for sent og er for trøtt til å huske å teste om morgenen. :D
 
Enig! Gjør også det vanlige, jobb, familieliv osv.. Men klarer fortsatt ikke å la være å tenke på det :dead: håper den neste uka går fort fram til testing!
 
Teste morgen og ettermiddag, fra sånn 4-5 dpo [emoji85]. Plutselig en dag så er det strek der [emoji1303]
 
Mest mulig egentlig. Jobb, trening, sosialisering.. Klarer jo ikke å glemme det, men jeg blir ikke mer eller mindre gravid av å tenke på det 24/7. Temper da, så jeg føler litt mindre behov for å teste døgnet rundt. Tempen sier jo stort sett fra hvordan det går.
 
Akkurat det samme som før eggløsning :p
 
Tilfredsstiller det verste suget med temping! Ellers: jobber for mye, spiser, løper, sover! :)
 
Jobber, baker, prøver å flytte tankene på testing over på jul- så nå bakes det å planlegger gaver, pynting osv... meeeen går jo å tenker på det non-stop alikevel Prøver å slappe av litt ekstra, spise sunt og leve som om jeg var gravid for å skape en best mulig start for spiren når den endelig sitter
 
Prøver å ikke gå fra vettet.... den neste som sier jeg ikke må stresse fordi da blir jeg ikke gravid slår jeg til!
Og så prøver jeg å leve som normalt... Men er vanskelig
 
Prøver å ikke gå fra vettet.... den neste som sier jeg ikke må stresse fordi da blir jeg ikke gravid slår jeg til!
Og så prøver jeg å leve som normalt... Men er vanskelig
TAKK GUD FOR AT VI ER FLER! Gidder ikke nevne noe til noen om prøvinga for det eneste alle sier er "ikke tenk på det så skjer det" "ikke stress med det så skjer det" vil SPY av de ordene!
 
Gjør som normalt, det hjelper veldig med fulle dager og en liten frøken som tar mye tid for vips så er dpo dagene over
 
Lever som normalt. Heller ingen som vet om at vi prøver unntatt min aller nærmeste venninne.
Men sann egentlig tenker jeg bare på om jeg er gravid, leser på bv googler og tenker at jeg er gal. Har jeg kommet så langt i dpo land og begynt å teste. Da vrir og vender jeg på testene hele tiden jeg har mulighet. Så ja jeg har gått fra vettet. Men, jeg prøver å leve så normalt som mulig :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp